Att älska flera...

Sv: Att älska flera...

Hmmm, jag har som haft typ flera män i mitt liv , och har nyss avslutat med Loverboy som verkligen är en helt underbar man ...men jag vill vara själv, själv, själv, själv ...!!!!!!! Herregud, hur orkar ni :D

däremot är jag monogam om inte annat avtalats o då ska gälla båda parter

Jag skulle inte ens komma på tanken att leva ett annat liv än det jag gör nu, dvs. singel. Inte heller "gå mellan trädet och barken" och bli någons toyboy. Jag har alltid haft, och har vänner av alla möjliga konstellationer och läggningar och jag dömer inte utan ser människan bakom läggningen. Bästa jobbarkompisarna jag haft var bögar, dom var ödmjuka och inte ett dugg macho, dessutom var dom inte heller mobbare.

Sedan är ju frågan; vill jag öppna upp mitt samboförhållande? Jag vet inte om jag skulle vilja ha sex med andra; jag tror inte det. Jag tror inte att han skulle vilja ha det heller. Jag skulle definitivt inte vilja att han skulle ha sex med andra. Vårt gemensamma sexliv är toppen.

Om det inte handlar om sex, vad handlar det då om? På vilket sätt menar du att du skulle vara otrogen om du inte vill ha sex med andra? Har du och din partner så starka emotionella gränser i ert förhållande att ni inte ens får tycka om andra personer?

Du kan ju ta upp det här med din partner på lite allmän nivå. Alltså att ni diskuterar vad ni tycker om känslor, förhållande, monogami, etc. Helt enkelt lufta dina funderingar hos den som det faktiskt berör.

Skulle din partner tycka att det var katastrof om du berättade att du är betuttad i en annan person?

Hmmm, jag har som haft typ flera män i mitt liv , och har nyss avslutat med Loverboy som verkligen är en helt underbar man ...men jag vill vara själv, själv, själv, själv ...!!!!!!! Herregud, hur orkar ni :D

däremot är jag monogam om inte annat avtalats o då ska gälla båda parter

Jag har insett att vara själv är grejen för mig, är ju hur smidigt och kul som helst. Lite för lire sex bara :p

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 619
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka