Asvh´s "Unga avlare", någon som är med?

Sv: Asvh´s "Unga avlare", någon som är med?

+ Rebecca_R:

Kul:D
Trodde inte det var så många här inne som var anmälda, men super kul:banana:

Jag är med !
Ska självklart på kick offen, bor ju rätt nära oxå.

Har 1 sto i avel som fick sitt första föl i år e: Tornesch ombetäckt med Niveau, i stallet finns även min 4-åriga valack som ridhäst.

:D
kulkul

Åh...Tornesch! har velat betäcka med honom i år men fick aldrig stoet till betäckningen pga olika omständigheter

:D
kulkul

Åh...Tornesch! har velat betäcka med honom i år men fick aldrig stoet till betäckningen pga olika omständigheter

Jag betäckte med honom hans första säsong! :)
Jag har så gott som bestämt mig för att jag ska åka ner!

Vad kul att höra av lite folk som oxå ska dit !

Behati - Jag gillar Tornesch, han kompletterade mitt sto perfekt och ut kom en liten flicka, jättekul med sto. Fick 45 poäng och väldigt bra kritik på fölmönstringen, superkul med sin första uppfödning.

Hehe ja, det låter som en bra idé.
Lite lättare att prata "live". ;)

Jag har använt Tornesch jag med på ett av mina ston, fast iår:)

Jag är inte med, men jag jag älskar verkligen avel! Så ska ta o läsa mer om det så kanske jag också går med :bump:

aha, hur gamal är den nu då? 3 va? kommer inte riktigt ihåg när han gjorde sitt första år...

*KL* förresten är det någon som ska dit redan på fredagen?:)

Håller helt med dig :) Ska leta lite mer information så anmäler jag kanske oxå mig..

Jag föll för grupptrycket:o, ni lätt så positiva här inne så nu har jag oxå anmält mig:D.

Får se om jag kommer med! *hoppas*

Knapplån!
Mina båda döttrar är anmälda o ska dit.
15 o 18 år.

Fyll gärna på listan så gör vi en sammanställning...skickar in döttrarna här sen ;)

Kickets 2 döttrar

Jag bor ju nära nog att köra, hade velat gå på middagen även på fredagen, men har ju ingen lust att gå själv.

Fyller på listan:
Kickets 2 döttrar
xaheena

jag vill oxå gå på middagen men känner likadant, vill inte gå själv, så kan inte vi gå ihop kanske?
Och alla andra här som är sugna på fredagsmiddagen:)
Så vi kanske kan fylla i vilka dagar vi ska dit med efter namnet?

Deltagare:
Kickets 2 döttrar
xaheena
Rebecca_R (fre-sön)

aha, hur gamal är den nu då? 3 va? kommer inte riktigt ihåg när han gjorde sitt första år...

Mitt Tornesch barn är 4 i år.
Jag chansade och betäckte med han när han var "prov"-godkänd som 3 åring. Vilket var en bra chansning eftersom han vann som 4 åring :D

jo, jag ska nog dit redan från start! har en kompis som rider/ är hästskötare därnere så ska nog bo hos dem.

Ska du starta någon?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·
Hästvård Vi har blivit med arbetshäst! I alla fall är det så det känns. :confused:O_o:cool: Damen i fråga är ca 140 cm hög på det stället där...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: Capybara
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 458
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka