ASRP:s avelskonferens

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Moraviken
  • Startdatum Startdatum
Sv: ASRP:s avelskonferens

Jag skulle vilja... Men tågbiljetter kostar ruskigt mycket och jag har ingen egen bil att köra. :( Antar att det är för sent att fixa samåkning också, så jag låtsas att konferensen inte äger rum. :angel:

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

Självklart! Det kommer en Hollänsk föreläsare för att berätta om den Hollänska NWR aveln, det ska bli väldigt trevligt och intressant!

själv sitter jag samtidigt i göteborg på en likadan Welsh konferans och disskuterar de nya avelsvärderingsreglerna!

jag vill också ha en rapport om welsh avelskonferans, typiskt att det blev samma helg!
Många welshare hade säkert tyckt att det vore intressant med Welsh K föreläsningen från Holland.
Håll ett öga åt mig angående WPB

Hörde att amälningstiden är förlängd ett par dagar. Så än har ni chansen att anmäla er!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 436
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv