O
j vad kul med träning för superduktig tränare. lte avis på dig blir jag allt. jag är lite måttligt sur över att inte få göra något med hästarna för tillfället. ridfingrarna kliar som bara den kan jag lova. Unghästen för för tillfället bara gå i hagen och odla på sin vinterpäls. Arabprinsessan slipper ut ett par gånger i veckan med olika ryttare som hjälper till att hålla igång henne. Det är jag tacksam förHej!
Jag älskar min pålla!! Hon är världens bästa häst och varje gång vi tränar blir jag medveten om det igen. . Hon ställer alltid upp på mig, är positiv till alla dumheter vi hittar på och gör jag rätt gör hon rätt. Världens bästa häst!!!
Idag red vi bommar- för den jätteläskiga (men trevliga) tränaren. Vi red trav på medellinjen och 2 serpentiner och övade mest på att svänga och gå i balans och lyfta hovarna. Såå duktig. Sen samma i galopp- svårt när man inte gjort sånt på evigheters evigheter, men pållan skötte sig så sjukt bra (trots andra läskiga hästar i ridhuset som mest studsade upp och ner och hade sig).
Jag är såå nöjd med henne och hon verkade minst lika nöjd hon- imorgon lär vi båda ha träningsvärk från helvetet :-)
/Lavinia, helt salig igen.