Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den andra prinsessan slapp ut på en terrängtur med min lillasyster.. Vatten och att bli blöt om fötterna är inte Mellizzas favorit sysselsättning direkt, men man kan ju alltid träna på saker som e jobbigt också för att det ska bli bättre
Låt honom inte nosa på vattnet. Du vet att det inte bor några krokodiler däri, det räcker. Rid precis som om det inte hade varit någon vattenpöl. För inte får han gå o nosa på marken helatiden?Ska verkligen försöka, bara så läskigt när han först går lugnt, nosar lite på vattnet/leran lixåm låtsas ta ett steg fram för att snabbt som attan slänga sig in i träd/buske/stup etc...
Förlåt, detta kanske är OT här på arabiska fullblod.. Jag kan skapa en tråd
Vad härliga nyheter Sara, verkligen!Idag fick jag veta att mitt fina sto Electrifys avkomma e Rohara Baccara röntgats UA i bakknän och hasleder. Roligt!
Håller med waldorff om att ett systemt borde inrättas - behöver ju inte vara obligatoriskt men så att "folk" får lättare att se resultat som "folk" valt att dela med sig utav.
KL
Hade trott jag skulle klarat detta utan lite stöd från kära Buke och arab folk. Men jag är lite på bristningsgränsen. Imorgon bitti som kommer min underbara älskade Hava att sluta upphöra
Hon har förlorat i det genetiska lotteriet och går som tvååring med pålagringar i båda framknän o båda framkotor - inte halt varke på rakt eller böjt spår. Hittades endast i samband med besiktning inför försäljning till go familj i Örebro (som du inte blev av) m mindre reaktion på böjprov och efterföljande röntgen.
Hon är trotts raka fina föräldrar och förfäder inte korrekt i sitt benställ men vet. kunde ändå inte förklara så mkt röntgen fynd på en tvååring som inte jobbat. Men är en otrolig karismatisk individ som älskar människor, uppmärksamhet och att få jobba. Att betsla och sadla var inte ens en blink, vet att araber inte är svåra i regel iaf men detta var lättaste jag varit med om.
Hon är den som spetsar ögoenn och kommer klampandes mot en i hagen så fort hon ser en oavsett vad för kul hon håller på med.
Svider såhemskt mycket i hjärtat.
Men ser ingen anledning att vnta på att hon blir synbart halt med tanke på att fyra vet. har kollat på plåtar och foton och inte ser en smärtfri framtid.
Har fotat henne en hel del senaste tiden, sam ten underbar vän och en stallkamrat och min sambo har hjälpt mig ta foton på oss två ihop. Ikväll tänkte jag klippa tagel fr svansen att behålla för ev framtida smycke eller dylikt.
Men behöver tips och råd och stöd för hur jag ska kunna klara av att vara hennes klippa i en ytterst konstig situation och miljö. Snälla buke