Men åhhh nu dog jag gullighetsdöden... åh, vilken svävande liten näpen trav. Och svansen... meeen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En SÅN trav vill jag att Haritczas framtida föl ska ha!
Du får färga honom! Då märker inte gubben nåtTack så mycket! Har minsann nog kikat på halvbrodern och tänkt att han gärna fått bo tillsammans med mina bruna bönor, men jag tror att gubben skulle få spader om jag tog hem en till häst just nu
Åh vilka fina hästar ni har! Ditt föl är ju för underbart @kimmis87 !! Har alltid varit svag för araber och har sagt att någon gång ska jag äga en egen. Har just nu två islandshästar som inte går att slita sig från. Men vem har sagt att man inte kan ha både och?!
Tack så mkt Tyvärr är hon inte min, det är bara min hingst som är pappa till henne Hade hon varit min så vet jag precis vilken hingst jag hade använt på henne när hon blir 3, meeeeen tyvärr så får jag nöja mig med min hingst
Klart man kan ha båda!
Alla hans avkommor har den attityden faktiskt, det är bara han själv som aldrig någonsin höjer svansen en mm Som föl var han dock likadan, hade ofta svansen uppe i luften.Kimmis, som jag skrev på fb; det är så sött att hon liksom bara fäller upp svansen, som på ett knapptryck, och lägger iväg!
Jättefin, hoppas det går bra med henne och att det bara är tillfälliga problem!
Jag som tidigare varit totalt ointresserad av stammar, har på senare tid mycket på grund av er stamkunniga här, upptäckt hur roligt det är!
Det enda problemet är att jag inte vet om jag är stoltast över fröken tants stolinje eller hingstlinje! Fantastiska problem man har ibland!
Upptäckte just han hon har denna snart 30 åriga snyggingen till farbror:
Monogramm:
Lånat bliden från fb sidan för polska arabhästentusiaster:
https://www.facebook.com/groups/241333579230543/
Jag som tidigare varit totalt ointresserad av stammar, har på senare tid mycket på grund av er stamkunniga här, upptäckt hur roligt det är!
Det enda problemet är att jag inte vet om jag är stoltast över fröken tants stolinje eller hingstlinje! Fantastiska problem man har ibland!
Upptäckte just han hon har denna snart 30 åriga snyggingen till farbror:
Monogramm:
Lånat bliden från fb sidan för polska arabhästentusiaster:
https://www.facebook.com/groups/241333579230543/
Nä, jag tycker att du kan slänga upp bilder på dem här i tråden! Inte gömma bilder på fina hästar från oss! AJJABAJJA!!!!Du kan ju PM:a ifall du vill se fler bilder på släktingarna Jag har nog bilder på ett par av dem Har för övrigt klappat på hennes pappa och ridit en halvsyster (på faderns sida).
Djezima, tyvärr har jag minne som guldfisken Doris- jag borde absolut veta stammen på din häst men det är borta med vinden .... Vill du uppdatera mig??