@lovehorses välkommen hit! ska bli spännande att få följa dig och din pålle
Men det duger ju inte att bara skriva pappan till hästen?!
Men det duger ju inte att bara skriva pappan till hästen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fråga för att bryta in mitt diskussionen om böjprov...
Angelique har börjat bli kaxig. Hon blev sur på hagkompisen som sa ifrån när hon försökte ta hans mat (att hon hade en egen hög hade hon bortsett från...), så det resulterade i att hon vände rumpan till och sparkade honom... Innan sommaren har det varit solklart vem som bestämt mellan dem, och det var inte hon... Intressant att se hur hästar beter sig mot varandra..
Är det någon av er som har erfarenhet av arab på lösdrift? Fryser de ihjäl? Får de mer päls än en megalurvig shettis? Är det bättre att ha en ren stoflock än att ha sto och valack ihop? Vad ger minst skador?
Vet du i vilken hästfocus? Det lät intressant.
Grymt nyfiken på videon! Vad är det för otur hon råkat ut för?Måste dela med mig av ett litet klipp på Filles dotter. Hon är så jäkla fin, och en sån kämpe genom all sin otur!
Är det någon av er som har erfarenhet av arab på lösdrift? Fryser de ihjäl? Får de mer päls än en megalurvig shettis? Är det bättre att ha en ren stoflock än att ha sto och valack ihop? Vad ger minst skador?
. Nu är det dags för Valle att bli inriden och lite seminplock och liknande - nu har han gett oss mer än vi bett om i showringen!
Otursfågel nr 1... Hon hoppade rakt upp i luften och fick in en grejj rakt i buken så det blev ilfart till djursjukhus och sy ihop henne, rätt rejält är det. Efter detta så verkar det som att hon har fått en rejäl smäll i huvudet, krampade och hade sig igår och är åter igen på klinik. Jag har inte hört något om hur det har gått än, men hon var på väg att bli bättre redan igår eftermiddag iaf.Grymt nyfiken på videon! Vad är det för otur hon råkat ut för?