Annaponny, vilken vacker häst du har, och vackra bilder!
Aliah, vad kul att ni är igång och tävlar! Ni är så duktiga med era hästar, tränar och tävlar och visar dem ...
Har verkligen varit stiltje här ett tag. Pakistan finns inte längre, och det är en stor sorg. Han klarade inte längre att hålla hull och muskler på grund av artros i bakbenen, och till slut sa veterinären att det räckte. Han fick somna in medan han fortfarande hade sin värdighet kvar. Vi hade två år tillsammans med den här helt underbara hingsten, och det är ofattbart att han är borta. Något av det svåraste var att gå ner och hämta hans grimma som veterinären hade hängt på grinden när det var klart .... Jag har oroat mig hela sommaren för hans hälsa, och kämpat som en iller, så det mesta kring de andra hästarna har kommit i bakgrunden. Men jag gläder mig otroligt mycket över de fyra avkommorna han fick här, Ex Elleonora, KE Patrycja, KE Korazon och min väninnas lille angloarab Nashville u. Nouvelle Lune *AA*. De har alla fyra ärvt hans helt underbara temperament, verkar det som. Mjuka, kärleksfulla och tillitsfulla.