Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Cornelia vad glad jag blir, för mig är hon verkligen det vackraste som finns
Jo så är det ju förståsHon har ju lite att brås på
@Aliah vilket härligt ljus på de första bilderna!
Och tack, vi blev riktigt förvånade hur mycket hon showade med tanke på hur lugn hon brukar vara annars
Galishimo The Grey... igen...
Men åh!
Galishimo The Grey... igen...
Aliah, grattis till era framgångar!!
Lillprinsessan ser rätt nöjd ut i sin "vuxenkostym". Visst är det härligt att märka att de tycker att det är SÅ KUL när man grejar och donar med dem och de får börja vara med på allvar! Här är Pasja i samma situation, fast bilden är ganska dålig, och sadeln är welshponnyns lilla wintec som känns lagom att lägga på de första gångerna.
Men så stor hon blitt! Och finHan e så fin dina gråa pålle!
Lite uppdatering från oss då också. I Tisdags var det hopptävlling på schemat. Äntligen så börjar prinsessan förstå att man kan hoppa hindrena utan att stanna och titta först. Rundan räckte till en välförtjänt andra plavcering som vi är väldigt nöjda med.
Idag har vi varit iväg på dressyrtävling och det gick också bra. För att vara första gången med ny ryttare så är vi riktigt nöjda eftersom programmet blev godkänt. Det här med att ha en lite tittig och ganska orutinerad 20 årig arab på dressyrbanan har sina sidor, men bara hon lär sig att staketet inte kommer att äta upp henne så blir det nog riktogt bar med tiden
Lillprinsessan ahr lite semester för tillfället, emn bildbevis på att hon har haft sadel o träns på sig kan jag bjuda på
stora tjejen även här. Superduperfin! Vad är planen med henne?Aliah, grattis till era framgångar!!
Lillprinsessan ser rätt nöjd ut i sin "vuxenkostym". Visst är det härligt att märka att de tycker att det är SÅ KUL när man grejar och donar med dem och de får börja vara med på allvar! Här är Pasja i samma situation, fast bilden är ganska dålig, och sadeln är welshponnyns lilla wintec som känns lagom att lägga på de första gångerna.