Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sadel som passar glider inte fram. Jätte svårt att tipsa när man inte vet hur ryggen ser ut på honom.Någon som har förslag på sadel, som inte glider fram... känns lite hopplöst för mig just nu...
Är det en ny alltså?Sluta snacka skit om mig på offentliga forum @kimmis87 Han har aldrig någonsin haft den där sadeln förut.
Är det en ny alltså?
Då ber jag om ursäkt .
Ursäkten godtagen. Jag provade några sadlar som passade hans helsyster.
Han är formad som en säl. Se bild nedan. Det där är min häst.
Nämen såklart jag kan spara men jag ställer inte av honom på vila under tiden. Han behöver aktiveras.
Så snygg ha är @Arabizar ! Du vet väl om att jag följde er på buke och youtube innan jag skaffade min första egna arab?!
...jag har två syntetsadlar av märket Thorowgood (Allround och Dressyr), använder sadlarna väldigt sällan, rider mest bb.
Lite bilder på A, och det känns så skönt att betet är slut så man kan kontrollera foderintaget
Har ju verkligen hänt jättemycket med honom, det ser lugnt och avspänt ut. Var inte galoppen ett stort problem tidigare har jag för mig? Struttigt rusande? Jättefint nu ju!