Arabavel 2009/2010 forts

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabavel 2009/2010 forts

Fattar inte varför en var emot reglerna :confused: länkas ju friskt hela tiden till massa sidor. Kan du skicka den i pm?

Hur du väljer att definiera olika sidor är sekundärt, det är mot forumreglerna att länka till facebook.

KL

Till alla som har synpunkter på ARAB m fl, nu finns det möjligheter att göra sin röst hörd på SAHFs forum samt även lämna andra bidrag.

Det vore trevligt med uppslutning.

devere

Görel, förlåt, hoppas att inte detta är opassande.

*KL*

Med tanke på att tidsfristen för att lämna motioner till SAHF:s årsmöte och föreslå namn till valberedningen går ut 15 januari, undrar jag lite försynt om någon har något intressant på G?

Vi har ju diskuterat här inför årsmöten förut.

Och nu är det som bekant en hel del turbulens....

Jag kan inte vara med på ÅM men är medlem och kan lämna fullmakt till någon annan.

Jag har tänkt skriva endel motioner för tillfället tror jag jag är upp i 5 st. Vissa är bara aktuella om Sahf tar över registraturen/Arab men iom att ingen vetnpgot än så funderar jag på att skicka in dem utifall att... Nu ska jag bara lyckas skriva dem också och inte bara tänka att jag ska skriva dem ;)

Jag har skickat in motioner om att bland annat ändra stadgarna så att bi medlemmar röstar styrelse på årsmötet.

Vad bra, det stödjer jag.

Men är det inte så att det är bara styrelsen som röstar om motionerna, inte medlemmarna?

Driver du med mig? Är det så så är det dags att skicka in en motion om det också. Om den inte går igenom så är det dags att byta ut styrelsen.
Någon som vet var man hittar denna info? sitter på jobbet och har troligen inte tid att leta

Vad bra, det stödjer jag.

Men är det inte så att det är bara styrelsen som röstar om motionerna, inte medlemmarna?

Skickar man en motion till årsmötet så är det årsmötet som röstar om det. Styrelsen brukar dock lämna förslag betr motionen till årsmötet.

Så har det varit i alla föreningar jag någonsin varit med i, och jag förutsätter att det fungerar så i SAHF också.

Jag hade önskat att det hade gått att ruska fram en ny ordfkandidat också. :crazy:

Driver du med mig? Är det så så är det dags att skicka in en motion om det också. Om den inte går igenom så är det dags att byta ut styrelsen.
Någon som vet var man hittar denna info? sitter på jobbet och har troligen inte tid att leta

Här har du utdrag ur stadgarna:

"Ärenden som medlem önskar hänskjuta till ordinarie årsmöte skall skriftligen ha inkommit till styrelsen senast den 15 januari.
Inkomna ärenden förelägges årsmötet med styrelsens utlåtande."

kl

Vilka kommer att åka på årsmötet?
Jag börjar bli rejält trött på att årsmötet förläggs i Skåne eller Småland.
Det kan ju inte bara vara jag som reagerar på det, det är ju ingen lokal medlemsförening.
Mvh Ingela

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 040
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 604
Senast: Ceta
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka