Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästa platsen för mötet torde ju vara typ Arlanda, Hallsberg, eller nån annanstans dit folk lätt kan åka, både bil och kollektivt, och ändå inte ha orimligt långt.
(men det klart, då kanske det dyker upp för många bråkstakar på mötet, och ställer till oreda).
Jag har skickat in motioner om att göra medlemmarna styrande i frågan om vilka som skall sitta i styrelsen. Det gör att man inte bara behöver vara "tjenis" med sina styrelsemedlemmar utan hela arabfolket, samt göra ett bra jobb. Jag anser dock att styrelsen ska ha andel i röstningen, annars kan det göra för stora svängningar i föreningen år efter år, eller madatpersiod efter varandra, beroende på vem som har mest kompisar som är för/emot.
Motionerna skickas till SAHF's kansli Gull-Britt Söderberg adressen finns på SAHF's hemsida.
Det absolut viktigaste är dock att alla går på årsmötet och gör sin röst hörd.
Jag vill hellre rida Rönningeritten men ibland får man offra sig för en god sak.
Problemet är om alla förlitar sig på att skicka med en fullmakt, en röstande medlem får bara rösta för en annan medlem via fullmakt.