E
Elshacera
Sv: Arabavel 2008
Hej är väldigt nyfiken på stammar, ad har du för stam på din?
mvh El
Hej är väldigt nyfiken på stammar, ad har du för stam på din?
mvh El
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det går och att du dyker upp på sportcupen.
mvh El
Det är faktiskt kul att visa själv! Ok, jag medger att jag var lite illamående *hehe* innan men när man väl kommer in så blir man lugn (tyvärr blev också hästen jag visade det, show var inte riktigt det hon hade tänkt sig)
Visst, som amatör kankse man inte får hästen att stå eller visa halsen exakt som proffsen. Men har man en häst så måste man ju ändå kunna visa den i skritt och trav vid en veterinärbesiktning och iaf min gamla veterinär var tacksam om de stod stilla när de skulle det...![]()
Jag har sagt det här tidigare: Det är inte så himla märkvärdigt med utställning! Om man bara har en väluppfostrad häst som lärt sig lyssna på en går det bra. Det viktigaste är att ha kul och det finns faktiskt kunniga och snälla människor som är villiga att ge en råd (tex flera stycken här på Buke). Åk på utställning och ha kul!
/Helena
Klart vi vill se digunder sportcupen.
Vi har uppgraderat oss lite & använder husvagn i år:smirk:
Så kika förbi under sportcupen och ta en fika.
Förresten gäller även er andra här på buke.
Men ni får nog kalla er "buke" har ju inte en aning om hur vissa av erser ut på riktigt.
mvh El
Hur en del av proffsen (nu tänker jag "utrikes") får dem att göra det, vill du nog inte veta...Hur fabian får alla proffsen hästarna att blåsa upp sig som ballonger??![]()
Hur en del av proffsen (nu tänker jag "utrikes") får dem att göra det, vill du nog inte veta...
Carina på Silver Arabians
jo jag vet vad som försiggår tyvärr :s men tänkte mest på de i sverige som inte håller på med såna där hemskheter och ändå visar hästarna bra ?
Oj, vad gulligt skrivet! Tack!
Carro: Det gör ont i mitt hjärta när jag ser Nishkan, hon är verkligen grymt lik min Audi! Hoppas att jag får se er på utställningarna i sommar!
Ett bra exempel på hur bra det kan bli om man visar hästen själv är Carolina och Miko!!!!!!! Jag tror inte att Miko visar sig som han gör med någon annan i snöret än hans kära matte!
MVh Pernilla
När man ser en fullvuxen hingst darra i knävecken inför handlern och gunga bakåt, utan att våga flytta fötterna en millimeter, med uppspärrade skräckslagna ögon, så är det inte så svårt att förstå vad man gjort. Metoderna växlar säkert, men alla går ut på terror.Låter inge kul :/ Får man fråga vad det är dom gör?
Jag undrar var man hittar info om sportcupen. Vad inebär den.