Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl*
och eftersom denna tråd håller på att dö så kan jag lika gärna slänga in en frågan om vad ni skulle rekomendera för hingstar till mitt sto!
stammen är: E magnum psyche U artemis UE borneo
det jag främst vill förbättra är hennes halsansättning! de flesta vet väl vem hon är, bilder finns på min profil.
jag har inte bestämmt mig än... (väldigt velig ja jag vet) så därför vill jag se vad ni skulle rekomendera för hingstar.
krav på hingsten : gärna lite större, långa ben. gärna både utställd och riden (så vida den inte är för ung för det) och ett krav som jag inte kommer tumma på en millimeter, han ska vara röntgad UA! mitt sto är röntgad.
avkomman är tänkt att både ridas och tävlas och köras och ställas ut... ja... en riktig allround arab med inriktning mot distans.
hoppas att ni kommer på nån trevlig! jag känner att jag har mkt begränsad kunskap i denna fråga, så snälla hjälp mig!
därför att jag inte har hittat nån info om honom nånstans
det enda jag har sett av honom är några foton från en utställning, sen vet jag ingenting mer, men du kanske vet lite om honom? berätta gärna, antingen här eller via PM!
jag vet verkligen ingenting om honom mer än att han är fux.
Lånar knapp & puttar upp tråden...
Byter nu ämne så kanske det blir lite "fart" på tråden.
Hur många tänker visa sina hästar på utställningar i år?
Hur många av er är "nybörjare" och tänker visa själva?
Vilka gör som jag "fegar" ur och låter andra visa?
Vilka kommer att vara med på sportcupen?
Svara gärna ni som kommer att delta själva har vi bokat in Kumla & sportcupen . Eventuellt kommer vi även att åka ner till Riks.
Iår har vi husvagn så alla "bukepersoner" kan känna sig välkomna på en kopp kaffe.
mvh El