Ok. Ja det får du ju välja hur du vill göra.Känns dumt att fråga. Alla här verkar ju tycka att det är så självklart...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Ja det får du ju välja hur du vill göra.Känns dumt att fråga. Alla här verkar ju tycka att det är så självklart...
Jag vet inte vad andra känner, men jag hade lätt kunnat dejta någon som ”bara” haft som intresse att umgås med vänner. Det är väl toppen att de har något de trivs och blir glada av.Tycker väldigt många skrivit här att dom ser gärna att partnern har något eget intresse. Men jag antar att det innefattar "umgås med kompisar då".
Okej, är det fel att fråga om vad man har för intressen ? Ska jag formulera mig annorlunda för att få bättre svar ? Jag har som aldrig tänkt tanken att folk inte har intressen... Men det verkar inte helt ovanligt.
För om hon svarar bara umgås med vänner. Det låter tråkigt i mina ögon. Man blir inte så intresserad av en sån person. Jag har ju ingen aning om hon bara "hänger i soffan" eller om hon hittar på en massa roliga saker.
Jag vet inte vad andra känner, men jag hade lätt kunnat dejta någon som ”bara” haft som intresse att umgås med vänner. Det är väl toppen att de har något de trivs och blir glada av.
Jag vet inte vad andra känner, men jag hade lätt kunnat dejta någon som ”bara” haft som intresse att umgås med vänner. Det är väl toppen att de har något de trivs och blir glada av.
Det får ni väl prata om eller märka?Jamen, när man dejtar någon ? Vill man inte veta hur tiden tillsammans skulle kunna se ut ? Om din partner bara har intresse att umgås med kompisar ? Vad ska ni göra ?
Jamen, när man dejtar någon ? Vill man inte veta hur tiden tillsammans skulle kunna se ut ? Om din partner bara har intresse att umgås med kompisar ? Vad ska ni göra ?
Då kan man väl hänga med vännerna ihop? Och kanske även sina egna vänner ihop med partnerns. Vad är problemet?
Jag förstår inte var du vill komma riktigt. Om du inte får ett, för dig, bra svar kan du väl träffa personen och lära känna denne. Då lär du märka vad hon gillar och inte gillar att hitta på.Jamen, när man dejtar någon ? Vill man inte veta hur tiden tillsammans skulle kunna se ut ? Om din partner bara har intresse att umgås med kompisar ? Vad ska ni göra ?
Jag förstår inte var du vill komma riktigt. Om du inte får ett, för dig, bra svar kan du väl träffa personen och lära känna denne. Då lär du märka vad hon gillar och inte gillar att hitta på.
Då får du ju hitta en partner som inte vill att du ska hänga med hens partner hela tidenFör mig är det ett problem. Eftersom jag är introvert och vill göra andra saker än att hänga med vänner hela tiden.
För mig är det ett problem. Eftersom jag är introvert och vill göra andra saker än att hänga med vänner hela tiden.
Men du måste väl inte vara tillsammans med henne hela tiden eller? Ni kan umgås bara ni två också?För mig är det ett problem. Eftersom jag är introvert och vill göra andra saker än att hänga med vänner hela tiden.
För mig är det ett problem. Eftersom jag är introvert och vill göra andra saker än att hänga med vänner hela tiden.
Va ? Förstår inte...Då får du ju hitta en partner som inte vill att du ska hänga med hens partner hela tiden
Ja, och då kanske det vore klokt av dig att söka dig till andra introverta?
Precis som det för mig är nono att dejta en introvert.
Jamen, när man dejtar någon ? Vill man inte veta hur tiden tillsammans skulle kunna se ut ? Om din partner bara har intresse att umgås med kompisar ? Vad ska ni göra ?
Ja du skrev att du inte vill hänga med partnerns vänner jämt. Du får ju då träffa någon som inte vill det. Så ni vill samma sak.Va ? Förstår inte...
Ja, så du tror att det är lika bra att lägga ner tjejer som har som enda intresse att umgås med vänner ?