Jag hade Snap förut men tog bort det mest för att jag inte hade så många vänner där att kommunicera med, vi använde mest Instagram och Messenger. Men jag minns att jag blev stressad av att konversationen försvann efter att man läst den. Jag kan inte alltid svara direkt, och jag vill heller inte planera när jag ska läsa efter när jag kan svara. Så då blev det mest att jag glömde bort vad som sagts
Om det är rimligt och seriöst, ja det är det väl om användarna gillar det. Ser det inte som mer seriöst att kommunicera med pergament, hotmail eller Snap Det beror nog lite på vad som kommuniceras. Ska man göra slut med någon kanske en annan kommunikationsväg är trevligare. Som dejting-snack/enkel kommunikation kan jag tänka mig att det är kul!
Om det är rimligt och seriöst, ja det är det väl om användarna gillar det. Ser det inte som mer seriöst att kommunicera med pergament, hotmail eller Snap Det beror nog lite på vad som kommuniceras. Ska man göra slut med någon kanske en annan kommunikationsväg är trevligare. Som dejting-snack/enkel kommunikation kan jag tänka mig att det är kul!