Fast va? Jag skiter i de som jag inte tycker skriver vettigt. Och varför ska man lyssna på skitsnack? Det mål väl ingen bra av. Därför sållar jag bort sånt. Förr lyssnade jag alldeles för mycket på skitsnack och det gjorde att jag mer och mer trodde på vad dessa människor sa. Nu i efterhand skrattar jag bara åt det. Så ja, jag skiter fullständigt i det som jag inte tycker är intressant/passar mig.
Med det sagt betyder inte det att jag inte tar till mig av konstruktiv kritik. Men åter igen, bara om det skrivs/sägs på ett pedagogiskt sätt som jag anser kan vara värt att prova. Och tro mig, flera saker många har tipsat om har jag faktiskt provat på. En del av det har fungerat, en del av det har fungerat lite sisådär och vissa saker har varit grymt bra och givande!
Så du kan ju inte säga att jag skiter i alla som vill/kan/försöker hjälpa mig. För det stämmer inte.
.
Fast.. Du som är så emot mobbing och skitsnack.
Du snackar skit om dig själv hela tiden och negligerar dig själv hela tiden. Du mobbar dig själv.
Jag citerar "Jag går ju bara och är, vad fan är det för jävla liv liksom. Jag känner mig så meningslös och obehövd. Vad gör jag för nytta egentligen? Absolut ingenting!"
Jag har inte ens gymnasiekompetens
Gör jag en massa saker samtidigt så kommer jag inte orka.
jag klarar inte av att ha så mycket för mig
Tyvärr har jag annat för mig ikväll
Jag har tyvärr inte råd att fortsätta
Varför göra som många andra?
Nej, jag söker inte jobb. Längre. För att jag helt enkelt inte har lust.
Det är faktiskt inte så enkelt.
Fan. Jag orkar inte
och hade därför ingen ork till AF igår.
att jag är extremt orolig över lag
Vad fan är det som felas med mig
jag oooorkar inte!
Om någon satt på min axel och sa sådana här saker till mig dagarna i ända så skulle jag nog också vara deprimerad och lägga ner.
DU måste ändra DITT tankesätt och det är NU!