Synd!Nån typ av benpaddar säljes. Passar till häst med kardborreknäppning.
Antar att dom inte passar mina hästar. För dom har ingen kardborreknäppning
Det är dock inte alla hästar som har det, det brukar klassas som extrautrustning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd!Nån typ av benpaddar säljes. Passar till häst med kardborreknäppning.
Antar att dom inte passar mina hästar. För dom har ingen kardborreknäppning
Eller en skäck"Check" häst säljes. Utgår från att säljaren menar käck.
Bilden på hästen var brun så ingen skäck i detta falletEller en skäck
"Check" häst säljes. Utgår från att säljaren menar käck.
Tjeck som i tjeckisk? Det var en SWBEller tjeck?
Tjeck som i tjeckisk? Det var en SWB
Så länge stoet mår bra så är det väl ok, sen kan jag själv tycks att få föl när den är 27/28 är lite väl gammalt.Ridponny överlåtes, född 1993. Står i annonsen att hon med fördel kan betäckas för hon är pigg pch fräsch. Är inte 26 år lite väl gammalt även för en ponny..? Går tydligen med föl vid sidan i nuläget.
Ser nu att annonsören har tänkt efter (eller läst detta) och ändrat lite i annonsen. Nu står det kön, mankhöjd och utbildningsnivå, och att medryttaren ska bo eller jobba i närheten. Men fortfarande ska man ha en förmiddag eller eftermiddag på bestämda dagar. Känns väldigt snävt.
Jag har inget emot att man tar betalt för medryttare men skulle jag själv betala 2000 i månaden som medis skulle jag vilja ha en högre utbildad häst och mer frihet.
Priset och det om f.m och e.m är nog för att den står på ryttis. Kostar det inte typ 10 loppor i månaden att stå där?. Där går ju inte heller hästarna ut i hage alls vad jag förstått det så många hästar rids därför två ggr/dag så hästen åtminstone får komma ut typ 2h/dag.
Håller dock med om att hästen såg vanskapt och svankig ut och inget jag skulle betala de pengarna för.
När jag var liten, brukade en gammal travarmärr vara på bete hos oss. Hon fick nog sitt sista föl när hon var 25 tror jag, och hade haft en skaplig travkarriär själv först.Så länge stoet mår bra så är det väl ok, sen kan jag själv tycks att få föl när den är 27/28 är lite väl gammalt.
Kan den vara av plysch? Isf har jag den perfekta!Jag knarkar hastnet, både köpes- och säljesannonserna. Det är kul.
Just nu finns det flera köpesannonser där man vill ha en lagom halvung häst, helt trygg i alla situationer och till barn, högst 10-15000kr.
Jag undrar om man förväntar sig många svar?
Vidare på denna, inte helt ovanligt står det oxå; Inte ridtravare, kallblod eller arab!Jag knarkar hastnet, både köpes- och säljesannonserna. Det är kul.
Just nu finns det flera köpesannonser där man vill ha en lagom halvung häst, helt trygg i alla situationer och till barn, högst 10-15000kr.
Jag undrar om man förväntar sig många svar?
Puh, nu har jag läst alla 87 sidorna (inte i sträck, men nästan..) Tack för alla garv. Var hittar ni alla annonserna egentligen?