Ägaren skriver ju att spattförändringarna EJ är ärftliga?
My mistake!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ägaren skriver ju att spattförändringarna EJ är ärftliga?
Frågan kanske är hur och vem som avgjort att spatten inte är ärftlig?Ägaren skriver ju att spattförändringarna EJ är ärftliga?
Frågan kanske är hur och vem som avgjort att spatten inte är ärftlig?
Frågan kanske är hur och vem som avgjort att spatten inte är ärftlig?
Ja de var bara en fundering, inte en ifrågasättning.Självklart, jag svarade bara på @Dressyrtjejen_97 som tolkade annonsen som att säljaren skrivit att spatten är ärftlig, fast hen skrivit tvärtom. Sant eller inte vet ju sen inte vi
Jag läste som du först .My mistake!
Förstår inte varför folk klagar på att det bara finns ridbyxor i en och samma form. Här är ju ett ypperligt exempel på att det finns i andra former än den vanliga standarden. Modell fågelben med broilerlår
Person 1 söker shettis. Hingst eller valack.
Person 2 erbjuder en welsh
Person 3 erbjuder ett sto
Just det är jättevanligt!
Jag har en kompis som förmedlar hästar till USA, det är väldigt stor skillnad på reglerna att ta över en hingst/sto jämfört med en valack så hon söker alltid valacker. Folk med ston svarar och blir supersura när hon direkt avfärdar dom.
Förstår inte varför folk klagar på att det bara finns ridbyxor i en och samma form. Här är ju ett ypperligt exempel på att det finns i andra former än den vanliga standarden. Modell fågelben med broilerlår
Jag har fått erbjudande om att byta till en likadan sadel men smalare bomvid. Jag säljer min pga hästen inte är kvar.Ja, det där är hopplöst, säljer en dressyrsadel och gjorde misstaget att nämna att jag säljer den för att den inte passar. Har fått diverse pm om byten till hoppsadlar och annat i helt annan storlek och bomvidd...hade jag velat byta hade jag troligtvis nämnt det i annonsen, har redan köpt en ny dressyrsadel och vill liksom bara bli av med denna.
Det är ett så himla knepigt beteende.Just det är jättevanligt!
Jag har en kompis som förmedlar hästar till USA, det är väldigt stor skillnad på reglerna att ta över en hingst/sto jämfört med en valack så hon söker alltid valacker. Folk med ston svarar och blir supersura när hon direkt avfärdar dom.
Fast varför är det så dåligt att vara på P&J med en treåring? De kan ju lika gärna ha travat runt en 30 cm bana? Kan ju lika gärna vara på hemmaklubben där den rids (och även om det inte skulle vara det). Det är ju knappast mer krävande än 3 års testet?Såg en 4 åring som varit på pay and jump som 3 åring..
Såg även en häst om jag förstod texten (norska eller danska) såldes som projekthäst med kissing spines och förändringar på halskotpelaren (?)Där ägaren skriver den inte kan utreda mer blabla och vill ha ca 30k.
Fast varför är det så dåligt att vara på P&J med en treåring? De kan ju lika gärna ha travat runt en 30 cm bana? Kan ju lika gärna vara på hemmaklubben där den rids (och även om det inte skulle vara det). Det är ju knappast mer krävande än 3 års testet?