Idag såg jag förresten en annons om en häst som beskrevs vara "korsning mellan halvblod och freezer".
Tog mig några ögonblick att fatta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån kan ju vara bra att ha i den här värmenIdag såg jag förresten en annons om en häst som beskrevs vara "korsning mellan halvblod och freezer".
Skulle precis dela den men du hann före Häst med inbyggd AC?Idag såg jag förresten en annons om en häst som beskrevs vara "korsning mellan halvblod och freezer".
Hittar inte den annonsen, kan du skicka PM med länk till den, vill verkligen veta hur en vanlig häst ser ut...!Läste just en annons med rubriken "En vanlig häst!". Verkade festligt nog vara en riktigt bra rubrik för hästen ifråga.
7500!! Vill de ha
Haha vem, vem?!Haha. Såg den jag också. (Och vet vem personen är)
Intressant, jag såg just en hästannons där frasen "hösilage kan köpas till" fanns med. Ny försäljningsvinkel?
Kan säkert vara folk som har råd att köpa häst men inte får tag i grovfoder. Så varför inte?Jag har en ponny till salu och har på riktigt funderat på att ha med den frasen...
Man är Tolkienfantast med dyslexi?Såg en annons på en arabvalack med namnet Dildo... Hur kan man döpa hästen till något sådant!?
"Toki säljs som sällskapshäst pga hälta som kommer och går"
Jag tror att det är en, öhh, ett....Det här var en skojig och obegriplig annons :
"Söker till western sadel! Den som man spenner sadel gjorden med! Vi har en western sadel men kan inte använda den pga vi bara har en sån sadelgjords spennare! Så jag söker en denna är nästan 90 cm och svart och har du en Eller om du vill sälja 2 så köper jag den som är likast denna men om du har en brun som är 110 cm skriv ändå för jag behöver en även om den kanske är lite lång och fel färg!"
Shettis hingst som hon bytte till sig igår (!) slumpas bort till första bästa eftersom hon inte har elstaket..
Det här var en skojig och obegriplig annons :
"Söker till western sadel! Den som man spenner sadel gjorden med! Vi har en western sadel men kan inte använda den pga vi bara har en sån sadelgjords spennare! Så jag söker en denna är nästan 90 cm och svart och har du en Eller om du vill sälja 2 så köper jag den som är likast denna men om du har en brun som är 110 cm skriv ändå för jag behöver en även om den kanske är lite lång och fel färg!"