Är man skäck så behövs ingen bild. Vem som helst förstår ju att en skäck är snygg och felfri
Den passar förmodligen också väldigt bra till att avla westernhästar med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man skäck så behövs ingen bild. Vem som helst förstår ju att en skäck är snygg och felfri
Självklart. Alla skäckar är ju westernhästar.Den passar förmodligen också väldigt bra till att avla westernhästar med
Den har jag tittat på sjukt många gånger! Älskar den 🖒Läste just en annons med rubriken "En vanlig häst!". Verkade festligt nog vara en riktigt bra rubrik för hästen ifråga.
Alltså, när folk inte får sina äldre, defekta hästar sålda och det ska delas på facebook som om det vore en stor tragedi
Har du en 19 årig travare med patellaupphakning och "stofasoner" som dessutom både är svårfångad och svårlastad så är avlivning kanske ett vettigt alternativ om du själv inte kan ha kvar den..
Alltså, när folk inte får sina äldre, defekta hästar sålda och det ska delas på facebook som om det vore en stor tragedi
Har du en 19 årig travare med patellaupphakning och "stofasoner" som dessutom både är svårfångad och svårlastad så är avlivning kanske ett vettigt alternativ om du själv inte kan ha kvar den..
Jag håller med, tycker det är rent beklagligt med dessa annonser på gamla hästar som ska säljas för att ägarna inte här råd att avliva dom.
Jag tror vi kommer få se många tragedier nu i höst. Hovslagaren tror folk kommer börja dumpa sina hästar.
Jag tror vi kommer få se många tragedier nu i höst. Hovslagaren tror folk kommer börja dumpa sina hästar.
Börja med att plocka upp hakan från golvet. Det är så obehagligt när det kommer in grus i munnen då man gårKollade (islandshäst) köpes-annonser för skojs skull och de allra flesta är faktiskt riktigt vettiga, men:
Person vill köpa "2 FÄRGAT HINGST", de ska inte tävla så den behöver inte ha stamtavla men deras 8 månaders sto vill ha en kompis av samma ras som hagkamrat då den går med getter nu.
De vill också börja med avel. Och så ska hingsten vara lugn nog att ridas sv handikappade.
Avslutas med "INGEN USERIÖSA MAIL TAK"
... jag vet inte ens vart jag ska börja
Börja med att plocka upp hakan från golvet. Det är så obehagligt när det kommer in grus i munnen då man går
Skämt å sido folk är helt otroliga
Den skickade en kollega (som inte kan något om hästar, men som vet att jag letar häst) till migAlltså, när folk inte får sina äldre, defekta hästar sålda och det ska delas på facebook som om det vore en stor tragedi