Det har jag sagt länge en pudeltik så är saken biff. Eller inte en. 12 så har vi en kull i månaden.Åh gud, jag tror dig!
Alltså det här är ju inte ett dåligt säljargument. Jag tror jag måste börja sälja pudlar nu helt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag sagt länge en pudeltik så är saken biff. Eller inte en. 12 så har vi en kull i månaden.Åh gud, jag tror dig!
Alltså det här är ju inte ett dåligt säljargument. Jag tror jag måste börja sälja pudlar nu helt enkelt
Skaffa 12 hundar av andra raser så kan du maximera poo-igheten gärna något exotiskt. Spinonepoo? Poo-ikerhondje? Tjeckoslovakisk vargadoodle!Det har jag sagt länge en pudeltik så är saken biff. Eller inte en. 12 så har vi en kull i månaden.
Den Tjekoslovakiska vargadoodlen tror jag kommer göra megasuccé i vissa kretsar...Skaffa 12 hundar av andra raser så kan du maximera poo-igheten gärna något exotiskt. Spinonepoo? Poo-ikerhondje? Tjeckoslovakisk vargadoodle!
Det är vell bara att ta nånting på gatan och hitta på nått.Skaffa 12 hundar av andra raser så kan du maximera poo-igheten gärna något exotiskt. Spinonepoo? Poo-ikerhondje? Tjeckoslovakisk vargadoodle!
Det var där Hitler valde fel i sina försök med varg, han skulle haft en pudel istället för schäfer.Den Tjekoslovakiska vargadoodlen tror jag kommer göra megasuccé i vissa kretsar...
Kanske ska tillägga att "alla" uppfödare där verkar skita fullständigt i det, dvs det är inte bara hundfabriker och dyl utan även välkända kennlar som kuperar där.Ser så många kuperade Serbiska dobbisar online att jag bara antog att det var lagligt där!
Låter som nåt Dracula har hemma på slottet.
Har varit trendigt ett bra tag tyvärr nästan ännu populärare än pudelmixar.Tycker jag ser många annonser för exotic och micro bullys plötsligt. Vissa runt 25 000, vissa runt 40 000. Är det svaret på vilken ras som kommer bli trendig nu när doodlarna inte är mode längre? Paddor?
Ja usch, blev lite smått chockad när jag upptäckte att det fanns folk i Sverige som avlar på dessa. Det ska inte få förekomma när vi har en Djurskyddslag.Tycker jag ser många annonser för exotic och micro bullys plötsligt. Vissa runt 25 000, vissa runt 40 000. Är det svaret på vilken ras som kommer bli trendig nu när doodlarna inte är mode längre? Paddor?
Vad ingår, förutom doodle-delen då, i Irishdoodle?Irishdoodle för 36000 tänk att folk fortfarande tror att dessa priser fungerar
SetterVad ingår, förutom doodle-delen då, i Irishdoodle?
Irish? Är det Softis som står för det Irländska eller Irlänsk terrier kanske?Irishdoodle för 36000 tänk att folk fortfarande tror att dessa priser fungerar
Setter i det här falletIrish? Är det Softis som står för det Irländska eller Irlänsk terrier kanske?
Idioter som inte ska ha djur.I en lokalgrupp på Facebook idag:
”Hej nu måste jag hitta ett föralltid hem åt finaste tjejen. Hon måste flytta på tisdag, hon heter XXX är 2 år en amstaff bully...”
Väldigt kort framförhållning!
Vad händer på tisdag undrar jag!I en lokalgrupp på Facebook idag:
”Hej nu måste jag hitta ett föralltid hem åt finaste tjejen. Hon måste flytta på tisdag, hon heter XXX är 2 år en amstaff bully...”
Väldigt kort framförhållning!
Då flyttar ju hens nya beeeebis/valp in... Eller den nya pojkvännen, nåt utav det!Vad händer på tisdag undrar jag!