Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker tvärt om.Tycker den känns osäkrare än 1 på armbågarna.
Tydligen var den här hunden dåligt musklad.Jag tänker tvärt om.
En C-höft betyder oftast inte så mycket om man håller hunden musklad och slank. Finns hårt arbetande hundar med C-höfter.
Armbågar däremot brukar ha en tendens att bli sämre med tiden.
Det går ju att muskla upp denTydligen var den här hunden dåligt musklad.
Mild dysplasi kan såklart ge olika uttryck, beroende på miljö, näringsintag, ålder.
Sant, resultatet är beroende av utgångsläget. Nu antar jag att hunden är ung och då kan man ju jobba förebyggande helt riktigt.Det går ju att muskla upp den
Speciellt på en tung hund, då är armbågarna mycket värre.Jag tänker tvärt om.
En C-höft betyder oftast inte så mycket om man håller hunden musklad och slank. Finns hårt arbetande hundar med C-höfter.
Armbågar däremot brukar ha en tendens att bli sämre med tiden.
Själv skulle jag tveka både pga armbågarna och för att det är ojämnt med höfterna. Har väldigt dålig erfarenhet av hur det kan bli just med ojämnheter sådär.Rottweiler tik säljes;
"Måste tyvärr göra mig av med min tilltänkta avelstik. Då vi nyligen har gjort en röntgen för HD + ED där det visar sig vara HD A+C ED 1+1"
Shysst.. vet inte vem som köper? Hon är dåligt musklad även
Själv skulle jag tveka både pga armbågarna och för att det är ojämnt med höfterna. Har väldigt dålig erfarenhet av hur det kan bli just med ojämnheter sådär.
Då förväntar jag mig ett utomordentligt säljargument utan dess like!Jag såg nyss en annons med labradoodlevalpar för 50 000 kr!
Går det verkligen att sälja dem så dyrt fortfarande? Eller folk kanske är lättlurade och går på det...
Det är konstigt, för bara på Blocket finns en lång rad labradoodleannonser just nu. Från 8500 till 50000. Och hundmarknaden borde vara rätt mättad efter pandemin, plus att konjunkturen är så dålig.Jag såg nyss en annons med labradoodlevalpar för 50 000 kr!
Går det verkligen att sälja dem så dyrt fortfarande? Eller folk kanske är lättlurade och går på det...
Jag såg nyss en annons med labradoodlevalpar för 50 000 kr!
NejJag såg nyss en annons med labradoodlevalpar för 50 000 kr!
Dessa var "multigeneration" och registrerade i någon doodle"rasklubb".Det är konstigt, för bara på Blocket finns en lång rad labradoodleannonser just nu. Från 8500 till 50000. Och hundmarknaden borde vara rätt mättad efter pandemin, plus att konjunkturen är så dålig.
Dessa var "multigeneration" och registrerade i någon doodle"rasklubb".
Klart priset måste öka! Eller inte.
Labradoodle måste vara 20 talatets största bluff.Älskar (inte) att de har det som skrytfaktor, som att det inte blir mer och mer lotteri som faktiskt kommer fram i valparna ju fler generationer av blandning som läggs på. Märks att de främst vänder sig till folk med noll koll som vill ha en trendig jycke.
Ja det går ju inte att bara kalla dem blandras om man ska ta 50 000 för dem.Dessa var "multigeneration" och registrerade i någon doodle"rasklubb".
Klart priset måste öka! Eller inte.
Mjo, det känns som att "designerras" är status á la svindyra märkeskläder/-väskor.Älskar (inte) att de har det som skrytfaktor, som att det inte blir mer och mer lotteri som faktiskt kommer fram i valparna ju fler generationer av blandning som läggs på. Märks att de främst vänder sig till folk med noll koll som vill ha en trendig jycke.