M
mooi
ponny f-13 som haft en avkomma f-15
Pappahingsten f-13 med. Och pappa + mamma är halvsyskon. Nån som "glömt" skilja dem åt?
Pappahingsten f-13 med. Och pappa + mamma är halvsyskon. Nån som "glömt" skilja dem åt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Troligtvis en miss, får man hoppas.ponny f-13 som haft en avkomma f-15
"Fullt utrustad varmblods valack"
Bara jag som finner en viss ironi i rubriken?
Klapphingst..?"Fullt utrustad varmblods valack"
Klapphingst..?
Dom kanske har gett honom såna där fejkkulor såg nått program från USA ( var i från annars) där ägarna ( män så klart) gav sina hundar fejkade kulor för att dom inte skulle känna sig ledsna och omanliga när dom blev kastrerade
Förutom att det motsätter sig själv att en valack kan vara fullt utrustad .
Neuticles heter dom. Veterinären som uppfann dom har blivit mångmiljonär.Dom kanske har gett honom såna där fejkkulor såg nått program från USA ( var i från annars) där ägarna ( män så klart) gav sina hundar fejkade kulor för att dom inte skulle känna sig ledsna och omanliga när dom blev kastrerade
Dom kanske har gett honom såna där fejkkulor såg nått program från USA ( var i från annars) där ägarna ( män så klart) gav sina hundar fejkade kulor för att dom inte skulle känna sig ledsna och omanliga när dom blev kastrerade
Kategori: Saker jag inte ville veta om mänsklighetenNeuticles heter dom. Veterinären som uppfann dom har blivit mångmiljonär.
Kanske är något skevhet som gör exteriören på huvudet unikt? Såg en sån unghäst för ett tag sen..."Bortskänkes!!
Vackert varmblod med unikt exteriört huvud.
Har lite vätska i ett framknä.
Han sätter under sig så misstänker något i ryggen men inte undersökt. Kan vara låsning.
Därav säljer för symbolisk summa."
Jag ser inget unikt på bilden öht.
Och bortskänkes - säljer för symbolisk summa är väl inte riktigt samma sak.
För att inte tala om" kan vara låsning - inte undersökt " 
Jösses
Nja, det enda som syns på bilderna är en lite lätt konvex nosrygg.Kanske är något skevhet som gör exteriören på huvudet unikt? Såg en sån unghäst för ett tag sen...
9 för självköp.Jag har hittat en häst med "kraftfull, slående, framträdande Rappwallach med solida bastyper, sittande bekvämt och som en ung häst, häst med mycket perspektiv"
som är "långt över genomsnittet i alla 3 grundläggande typer och trots hans närvaro mycket speciellt tillgängligt.
Han fick 7,5 till fots, 8,5 för trav, 9 för galopp, 8,5 för smidighet, 9 för självköp, 8 för körbarhet / karaktär och 9 för dressyrpotential."
Snygg är den också.