då är jag inte helt fel ute.japp, ja större än "vad de ska vara" men finns nog en hel del som växt lite för mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
då är jag inte helt fel ute.japp, ja större än "vad de ska vara" men finns nog en hel del som växt lite för mycket.
Helt fel har du inte men det är inte heller jättesällsynt om man säger som så, jag har sett en del russ som växt över på annonser.då är jag inte helt fel ute.
Okej. Jag har bara träffat på russ som hållt sig inom rätt mått och nån enstaka som växt över. Men det är få och då har det varit fråga om nån enstaka centimeterHelt fel har du inte men det är inte heller jättesällsynt om man säger som så, jag har sett en del russ som växt över på annonser.
såg den, jag också.nån vill bli av med hästarna snabbt men vet inte riktigt om det är rätt taktik - med tanke på att i annonsen är en bild med på en betande häst på lite avstånd i hagen - bakifrån med täcke på
"Påbörjad inridning, snäll, känslig
Vill sälja snabbt därav pris
Har 3 till c/d-ponny till salu"
blir bara så förvånad att man inte ens orkar ta av täcket, binda upp hästen och ta en bild från sidan . eller iallafall framifrånsåg den, jag också.
Åtminsonte ärlig...
nyss påbörjad inridning på femåring som beskrivs som snäll (helt OK) känslig (inte lika lockande med en ponny på 138cm)
Född 2008....såg den, jag också.
Åtminsonte ärlig...
nyss påbörjad inridning på femåring som beskrivs som snäll (helt OK) känslig (inte lika lockande med en ponny på 138cm)
oups, läste fel.Född 2008....
Beror ju på vilket medel man menar? Om man bara har hästar som hasar fram på gården så kan ju även en medelmåtta se glansig utJag kan bli irriterad på alla hästar som "rör sig över medel".
Eh, nej, det gör den inte!!
Jag tänker att det betyder att den måste ridas/tränas så mycket varje dag för att inte go bananas, att du som ägare definitivt inte kommer orka med andra hästar........eller....."söker sin egna människa".......varför skulle en häst söka en egen människa?
Jag tror att de allra flesta hästar är nöjda med mat och motion och bryr sig inte om att man delar en människas uppmärksamhet med andra hästar eller att bara få det nödvändigaste och vara nöjda sedan.
Det betyder inte att en häst inte kan tycka om vissa personer och andra mindre (eller för den delen undantaget ett par enstaka individer som bara kan ha en människa) men en alldeles "egen människa" känns som om många lägger väldigt mycket mänskliga känslor hos en häst.
Skitlarvigt, tycker jag.
Jag tänker att det betyder att den måste ridas/tränas så mycket varje dag för att inte go bananas, att du som ägare definitivt inte kommer orka med andra hästar...
Beror ju på vilket medel man menar? Om man bara har hästar som hasar fram på gården så kan ju även en medelmåtta se glansig ut
För blivande mediumEn häst man kan "utvecklas medialt med".
Schysst att betala bensinen!
Letar efter en lugn o trafiksäker travare. Kommer rida western o långritter där möten med olika fordon förekommer. Så det få inte va en häst med nerverna utanpå. Snäll på all vis o lätt lastad. Måste va trygg att rida på själv. Ska kunna va själv i hage/stall. Ska kunna galoppera lugnt. Original pass ska finnas. Max 1500 kr kan inte ta hem innan bete i Maj/Juni. Transporthjälp kan komma att behövas om hästen står långt från Västerås. Men betalar naturligtvis bensinen.
Sto, född 2010, slutmätt 121cm.
Ja, men visst är det så att hästen måste vara åtta år för att slutmätas? Alltså är den inte slutmätt nu utan bara mätt...Hahaha de kunde inte vänta två månader till? Onödigt att slösa pengar på två slutmätningar tycker jag iaf