menar du att du, om du letar islandshäst, söker i ponnykategorierna?
Jag sorterar på Islandshäst och sedan ålder.
Aha, nej jag söker ju oftast på d-ponnyer över lag eftersom det inte är enbart islänning som är intressant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
menar du att du, om du letar islandshäst, söker i ponnykategorierna?
Jag sorterar på Islandshäst och sedan ålder.
Jag såg en annons där de sökte ett varaktigt sista hem till en treåring härom veckan. En treåring...Sett på Facebook : "Varaktigt sista hem sökes till xxxx"
Hur varaktigt ett sista hem blir beror väl på hur länge hästen lever?
"Tungt hjärta jag ger min ponny valack. Han är 10 år. Han är trevligt och social.Han hoppa 100 cm .Jag har han 5 år. Han svimmar mycket gärna."
Spännande med en ponny som gärna svimmar
Alltså, jag kan inte ens gissa mig till vad som menas att han gärna gör? Simmar? Stimmar? Stångar?
Fast den jobbar ju inte rätt?Äsch, jag har sett värre. Även om den inte är så "reklamig".
Och formen tycker jag inte man ska gnälla om, om hästen jobbar rätt i den formen så gör den.
Jag såg en annons där de sökte ett varaktigt sista hem till en treåring härom veckan. En treåring...
Fast den jobbar ju inte rätt?
Skönt att folk reagerade på det.
Ja det är jobbigt när fonemen är lika men stavas olika. (jag kan också vara lite yrkesskadad....)
Undra om det är tubsockor den har?"Snygg häst, brun med 2 vita sockar"
Det är hela annonsen. Eller ja, en suddig mobilbild finns också.
Undra om det är tubsockor den har?
Alltså förlåt för total OT, men jag kan inte låta bli
Jag har min häst i kollektivstall och där är det två ponnyer som är väldigt lika varandra. Därför står det på den enas lapp att "xxxx har en vit strumpa fram". En ponnypappa kommer och tar in hästarna. Han börjar byta täcken och greja och efter en stund frågar han lite försiktigt var den hära vita strumpan som hästen ska ha på sig ligger någonstans
Alltså förlåt för total OT, men jag kan inte låta bli
Jag har min häst i kollektivstall och där är det två ponnyer som är väldigt lika varandra. Därför står det på den enas lapp att "xxxx har en vit strumpa fram". En ponnypappa kommer och tar in hästarna. Han börjar byta täcken och greja och efter en stund frågar han lite försiktigt var den hära vita strumpan som hästen ska ha på sig ligger någonstans
Brukar tvååriga ponnyer vara insuttna? Känns inte det tidigt eller är jag bara gammal och mossig?
tycker oxå det låter tidigt. iof är det en "stadig ponny" kan man ju ha slängt upp något lagom stort barn eller ryttare nån enstaka gång men att påbörja inridning känns ju lite tidigt.