Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undra om det är tubsockor den har? :angel:

Alltså förlåt för total OT, men jag kan inte låta bli :rofl:

Jag har min häst i kollektivstall och där är det två ponnyer som är väldigt lika varandra. Därför står det på den enas lapp att "xxxx har en vit strumpa fram". En ponnypappa kommer och tar in hästarna. Han börjar byta täcken och greja och efter en stund frågar han lite försiktigt var den hära vita strumpan som hästen ska ha på sig ligger någonstans:rofl::rofl::rofl:

Jag har min häst i kollektivstall och där är det två ponnyer som är väldigt lika varandra. Därför står det på den enas lapp att "xxxx har en vit strumpa fram". En ponnypappa kommer och tar in hästarna. Han börjar byta täcken och greja och efter en stund frågar han lite försiktigt var den hära vita strumpan som hästen ska ha på sig ligger någonstans:rofl::rofl::rofl:

:laugh::laugh::laugh:

:rofl::rofl::rofl:

tycker oxå det låter tidigt. iof är det en "stadig ponny" kan man ju ha slängt upp något lagom stort barn eller ryttare nån enstaka gång men att påbörja inridning känns ju lite tidigt.

Det är nog inte så ovanligt att påbörja insittning/inridning på 2½-åriga hästar och ponnyer.
Vi är nu i mitten av oktober.
Det ska självklart göras med måtta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 063
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
98 574
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
42 385
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar