Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan vara som du laser också men oavsett går inte annonsen ihop. Hur man än vänder och vrider på det så är det ett rejält syftningsfel.

Javisst är det så.

Det var lite otydligt bara när nästa mening var "gärna billigt" för det låter ju som man ändå söker ett täcke.......

"Reklambild" på förstasidan på hemsidan för en ridskola.
DSC_1209.JPG

Vi islandsfolk har nog inte precis kolla på gränserna för de olika ponnykategorierna eftersom vi inte har dem indelade alls. Så jag gissar att man bara väljer något där på Hästnet, man skriver ju ändå mankhöjden och räknar nog inte med att islandsfolk filtrerar på kategori på det viset så då kvittar det ju.

Så är det kanske. Fast det är lite irriterande om man är intresserad av en större islänning, kollar på d-ponnyannonserna och så är de mindre. Då får man ju kika igenom c-ponnyerna också för att se om någon av de större hamnat där. Men men, Hästnet är ju kul så man överlever ju.

Så är det kanske. Fast det är lite irriterande om man är intresserad av en större islänning, kollar på d-ponnyannonserna och så är de mindre. Då får man ju kika igenom c-ponnyerna också för att se om någon av de större hamnat där. Men men, Hästnet är ju kul så man överlever ju.

menar du att du, om du letar islandshäst, söker i ponnykategorierna?
Jag sorterar på Islandshäst och sedan ålder.

Hittade just en "förvaringstunna", bra på tävling, enligt utsago.

Det är ett vanligt sopkärl, typ den lite smalare varianten, begagnat. Det ska de ha 800:- för och man får hämta den själv (inte så konstigt iofs).

Man kan köpa ett ny, få den hemlevererat till dörren för mellan 700-900:-.

Hittade just en "förvaringstunna", bra på tävling, enligt utsago.

Det är ett vanligt sopkärl, typ den lite smalare varianten, begagnat. Det ska de ha 800:- för och man får hämta den själv (inte så konstigt iofs).

Man kan köpa ett ny, få den hemlevererat till dörren för mellan 700-900:-.

Ser sjukt opraktiskt ut? Ser framför mig hur jag sträcker mig efter en grimma i botten av den där och fastnar upp och ner som Kalle Anka:p

Bra på distanstävling så slipper man bära lite av allt man släpar med sig från släpet till viloområdet. De jag vet som har tunnor brukar stoppa de tjocka täcken i botten. De där täckena de vill ha med men egentligen vet att de inte kommer behöva.

Ah........det låter lite rimligare.........dock håller jag mig nog till de billigare Gekåspåsarna till det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 063
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
98 574
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
42 384
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar