P
prallan
Det tror jag med, för isf stämmer annonsen.Det är ju en fråga "Någon som söker etc... ?"
Jag skulle ha gissat på att annonsören menade säljer istället för söker i texten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag med, för isf stämmer annonsen.Det är ju en fråga "Någon som söker etc... ?"
Jag skulle ha gissat på att annonsören menade säljer istället för söker i texten.
känns som hela annonsen blir fel, är det någon som söker eller säljer? vem vet om man får gissa så söker hon, men formuleringarna får en hela tiden att tänka - är det helt säkert att hon inte har några täcken till salu? .. man får väl gissaAh....trodde frågetecknet var felsatt bara.
En annons, översta är rubriken;
söker täcken
Någon som söker ofodrat regntäcke i storlek 115? Gärna billigt
Det kan vara som du laser också men oavsett går inte annonsen ihop. Hur man än vänder och vrider på det så är det ett rejält syftningsfel.Ah....trodde frågetecknet var felsatt bara.
Det kan vara som du laser också men oavsett går inte annonsen ihop. Hur man än vänder och vrider på det så är det ett rejält syftningsfel.
Oj. Undrar hur de tänkte där?"Reklambild" på förstasidan på hemsidan för en ridskola.
Vi islandsfolk har nog inte precis kolla på gränserna för de olika ponnykategorierna eftersom vi inte har dem indelade alls. Så jag gissar att man bara väljer något där på Hästnet, man skriver ju ändå mankhöjden och räknar nog inte med att islandsfolk filtrerar på kategori på det viset så då kvittar det ju.
Så är det kanske. Fast det är lite irriterande om man är intresserad av en större islänning, kollar på d-ponnyannonserna och så är de mindre. Då får man ju kika igenom c-ponnyerna också för att se om någon av de större hamnat där. Men men, Hästnet är ju kul så man överlever ju.
Hittade just en "förvaringstunna", bra på tävling, enligt utsago.
Det är ett vanligt sopkärl, typ den lite smalare varianten, begagnat. Det ska de ha 800:- för och man får hämta den själv (inte så konstigt iofs).
Man kan köpa ett ny, få den hemlevererat till dörren för mellan 700-900:-.
Ser sjukt opraktiskt ut? Ser framför mig hur jag sträcker mig efter en grimma i botten av den där och fastnar upp och ner som Kalle Anka
Men man får ju exploatera det man är bra på någonstans kanske det finns ett helt stall med folk som bara hatar att rykta och som gärna betalar nån - vem vetSåg just annons på en faceboksida där en erbjöd ryktkurser. Hon erbjöd sig även att rykta andras hästar.
Det låter inte som en särskilt lukrativ verksamhet med stor efterfrågan.
Bra på distanstävling så slipper man bära lite av allt man släpar med sig från släpet till viloområdet. De jag vet som har tunnor brukar stoppa de tjocka täcken i botten. De där täckena de vill ha med men egentligen vet att de inte kommer behöva.Tänk att jag tänkte samma sak. Jag fattar inte konceptet alls!
Bra på distanstävling så slipper man bära lite av allt man släpar med sig från släpet till viloområdet. De jag vet som har tunnor brukar stoppa de tjocka täcken i botten. De där täckena de vill ha med men egentligen vet att de inte kommer behöva.
"Reklambild" på förstasidan på hemsidan för en ridskola.
Jag har irriterat mig på unga 'läromästare' tidigare. Men denna tar nog priset.
Hela 3 år gammal!
Säljes som läromästare. Kan gå i form i skritt, lite i trav. Kan hoppa 4 hinder i rad.
Perfekt!
Måste vara någon som missförstått begreppet, att man tror att det betyder att en häst måste lära sig på något vis.