Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
HUR personlig?! O_o :nailbiting:
man kanske inte vill veta men frågan är ju hur personliga ett par sporrar kan bli ;)

noterade en lite motsägelsefull sak. FB - översättningar - inte i sitt esse.
"Smuk 4års Irish Cob hoppe sælges"
översattes med
Vackert 4 år irish cob jump såld

jaha så det var ingen ide att kolla den annonsen då :p nu är jag ingen hejare på danska men kan väl gissa mig till att den är till salu.

Jag tycker det ser ut som stolsits, inte snyggt men ganska vanligt.

Jo, ganska vanlig, men att lägga upp bilden som "reklam" för sin lilla ridskola, att såhär lär jag eleverna rida, tycker jag är lite "annorlunda" :p
Ingen kritik till tjejen som rider, jag rider säkert inte bättre själv, utan :eek: till den som driver ridskolan och tycker att det är en bra representativ bild för dem.

Jo, ganska vanlig, men att lägga upp bilden som "reklam" för sin lilla ridskola, att såhär lär jag eleverna rida, tycker jag är lite "annorlunda" :p
Ingen kritik till tjejen som rider, jag rider säkert inte bättre själv, utan :eek: till den som driver ridskolan och tycker att det är en bra representativ bild för dem.

Nä, jag fattar vad du menar.....det är lite annorlunda....tänker bara att de flesta som bara vet vad en häst är och vill börja rida (dvs inte riktat till oss som vet hur det ska se ut) tycker nog att det är en trevlig bild. :grin:

Nä, jag fattar vad du menar.....det är lite annorlunda....tänker bara att de flesta som bara vet vad en häst är och vill börja rida (dvs inte riktat till oss som vet hur det ska se ut) tycker nog att det är en trevlig bild. :grin:
Jag visade bilden för min man utan att säga något, och hans spontana reaktion var -Hur sitter hon på hästen?! Ska man verkligen sitta sådär??

"Reklambild" på förstasidan på hemsidan för en ridskola.
DSC_1209.JPG
Äsch, jag har sett värre. Även om den inte är så "reklamig".
Och formen tycker jag inte man ska gnälla om, om hästen jobbar rätt i den formen så gör den.

Äsch, jag har sett värre. Även om den inte är så "reklamig".
Och formen tycker jag inte man ska gnälla om, om hästen jobbar rätt i den formen så gör den.
Det handlar inte om hur hon rider! Utan att de använder en stolsits som reklam för hur de lär elever rida.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 063
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
98 574
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
42 385
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar