Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan de ha gått isär nu kanske? Då lär hen ju knappast kunna ha hästarna kvar."Stön" tog ett tag för min hjärna att koppla.
Undrar detsamma.
Samma person har nu även lagt ut en annons om häst gård uthyres.
En hästgård på 5000 kvm tomt
Kan inte låta bli att fundera lite över det hela.
Annons på ett halvblodssto f -95. Pris 40000. Känns lite mycket för en såpass gammal häst eller
Säg det om 26åriga varmblodet ägaren inte vill avliva och hellre säljerÄh, åldern är väl bara en siffra?
Säg det om 26åriga varmblodet ägaren inte vill avliva och hellre säljer
1200 per månad för att utbilda en travare och sköta stallsysslor åt en ägare med dålig ekonomi, någon som blir sugen?
Tyvärr är det grammatiskt korrekt att skriva sådär nuförtiden.Då jag beslutat mej för att satsa på min hingstverksamhet är nu även Nisse till salu, 3 åring som rids i alla gångarter ute. Jättetrevlig och lär sej fort. Mäter ca 155 i dagsläget. Mer info via mail eller telefon.
Mig, sig! SNÄLLA!
Här i Hamburg där jag bor tar de flesta hutlöst betalt av sina medryttare. Är inte ovanligt att de får betala 90-150 € i månaden för att hasa runt på någon trött haflinger två gånger i veckan.
1200 per månad för att utbilda en travare och sköta stallsysslor åt en ägare med dålig ekonomi, någon som blir sugen?
Betalar lite drygt det dubbla för att ha en egen
Är det din annons om medryttare?
Haha
Har varken dålig ekonomi eller outbildad travare