Fast de skriver inte att det är en frieser, bara att den är av friesertyp, dvs den har fyra ben, man, svans och huvud rätt placerade.
Neeej.....det är ju en häst av russtyp du beskriver ju.
Eller...shettlandstyp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast de skriver inte att det är en frieser, bara att den är av friesertyp, dvs den har fyra ben, man, svans och huvud rätt placerade.
Kopparjärn. När ska folk fatta att det heter koppjärn ? Jag får seriöst ett bryt på det. Passar Beates och Wintec. Kolla hur det stavas innan annonsen läggs ut
SÖKER ETT SVART STO FÖR AVEL !!!!!
PM mig om ni vet någon //
Låna eller köpa !
Inte så noga på ras eller så...
Hmmm, kanske skulle sälja?
Slå det här:
Någon söker en erfaren "medryttare", hon tror uppenbarligen att hennes häst är Totilas eller liknande eftersom hon begär 200 kr per skrittur!
Annonsen rök lika fort som den kom upp efter alla reaktioner.
Häst beskrivs som muggfri och frisk.
Det är väl i och för sig bra, men kanske inte det viktigaste kravet jag skulle ha om jag letade häst
Glömde för en sekund att mugg finns så funderade på om det var något vanligt problem med att många hästar säljs med ett stort parti muggar som ingen vill ha..Häst beskrivs som muggfri och frisk.
Det är väl i och för sig bra, men kanske inte det viktigaste kravet jag skulle ha om jag letade häst
Glömde för en sekund att mugg finns så funderade på om det var något vanligt problem med att många hästar säljs med ett stort parti muggar som ingen vill ha..
Nej, inte jag heller.Jag hade inte ens skrittat Totilas om jag ska betala 200 kr