Men för färgavel måste du ju ändå ha ett sto eller hingst, blir ju inga gröna föl efter en valack...."6-årig grön valack säjes/bytes"
VILL HA, VILL HA!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men för färgavel måste du ju ändå ha ett sto eller hingst, blir ju inga gröna föl efter en valack...."6-årig grön valack säjes/bytes"
VILL HA, VILL HA!!!!!
Åååååååååå......... Tänkte´nte på de´..........Men för färgavel måste du ju ändå ha ett sto eller hingst, blir ju inga gröna föl efter en valack....
Åååååååååå......... Tänkte´nte på de´..........
Ja, Dolly är ju även ett gammalt hästnamn, så det blir väl bra, om än kanske inte så könsneutralt...........Klon!
Vad vill de ha i byte? En rosa ponny?"6-årig grön valack säjes/bytes"
VILL HA, VILL HA!!!!!
Blandras Schäfer/Rottweiler 10 veckor
Dom är sociala och friska och så vill jag dom ska förbli därför ser jag inte priset som det viktigaste.
Det ligger mycket arbete naturligtvis bakom och fodret
och vällingen är inte gratis.
Ändå så ser jag det som betydligt viktigare att dessa underbara krabater kommer till en rätt miljö snarast för grund dressyr.
Därför har rumsrenhets- och ensamhetsträningen gått med väldigt snabba steg och redan gett bra resultat.
"6-årig grön valack säjes/bytes"
VILL HA, VILL HA!!!!!
haha!
Fast jag erkänner att projektet tilltalar mig (skulle dock inte betala för att ta mig an ett sådant jobb och en sådan risk så det går bort).
Fast det behöver inte vara varken risk eller projekt ju? Jag har en femårig grön valack. Ja han ser grå ut gör ögat dock
Han är hur okomplicerad som helst, men han ligger efter i sin utbildning. Pga mig. Men jag dammade av honom häromveckan. Efter sex mån vila. Var bara sitta upp och rida ut. Inga problem alls. Men han är liksom inriden och ja, han är inriden, punkt. Men han är inte mer projekt att utbilda än nån annan.
Sen KAN grön innebära halvt ohanterad och plockades in från lösdriften i förra veckan.. Men det behöver inte betyda mer än outbildad.
Just den här annonsen har jag läst. Hästen testar och gör stora bocksprång och är inte alls igång för dagen.
Men du kan ju kolla upp den troligtvis fantastiska halvt hemliga stammen. Kanske du kan få tag i den gula hingsten och det blåa stoet iställetÅååååååååå......... Tänkte´nte på de´..........
Hur menar du att "en sån risk att det går bort"? Färgen?haha!
Fast jag erkänner att projektet tilltalar mig (skulle dock inte betala för att ta mig an ett sådant jobb och en sådan risk så det går bort).
Hur menar du att "en sån risk att det går bort"? Färgen?
@kryddelydd
Visste väl att du var bekymrad över det där med färgen! Grönt är skönt! Och att när man haft hästen ett tag och blivit bra kompisar, så kan färgen försvinna! Det är väl falsk marknadsföring?! Men om det kan trösta dig så vet jag att det finns fler gröna hästar i värden! Det finns säkert nån du har råd med! Och om den tappar färgen kan den bli lite grönare igen om man smörjer in den med ett gegga av färska, köttkvarnsmalda maskrosblad och en mindre hink karamellfärg! Det kan jag lova sitter i ordentligt och det finns ingen risk att färgen går ur!
PS.
Om jag nånsin får en grön bockade häst på halsen, ska jag ge dig 1000 kr för att ta emot den. (Hästen, inte halsen) Med löfte om att jag slipper se den igen!
Ha ha, bra idé!!! Ja gula hingstar finns ju på riktigt! Det är det blåa stoet jag får leta efter då.Men du kan ju kolla upp den troligtvis fantastiska halvt hemliga stammen. Kanske du kan få tag i den gula hingsten och det blåa stoet istället