Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte filmen vara rar Även om den inte hade med annonsen att göraJag hittade den nu, tack för tipset
Märklig som sagt.. kul också att de nämner i annonsen att det klagats på första bilden? Kan man redigera annonser eller har de seriöst lagt upp en ny för det? isåfall tycker man ju det vore bättre att ta bort bilden istället..
Något jag tänkte på när jag såg den där (otroligt dåliga) "annonsfilmen" var att varför har de klippt svansen så kort?? går ju bara till hasorna.
"Min man har ridit den mer än mig." Jag hoppas verkligen att hon menade att hennes man har ridit den mer än vad hon har gjort, hur ofta han rider annonsören vill jag inte veta!
Det går att redigera annonsen.Märklig som sagt.. kul också att de nämner i annonsen att det klagats på första bilden? Kan man redigera annonser eller har de seriöst lagt upp en ny för det? isåfall tycker man ju det vore bättre att ta bort bilden istället..
Wow, just ja konst. Kanske skulle ta upp målandet igen och sälja konst?Det är med sorg i hjärtat jag måste göra mig av med mitt första verk "Chat bleu". Anledningen till detta är att jag inte har en vägg nog värdig detta verk.
"Chat bleu" är målad med känslig hand i Majorna, men min våning i Vasastan är inte värdig katten.
Jag hoppas att den får återvända till någon känslig konstnärssjäl i Majorna eller kanske Gårda.
Målad i akryl.
Jag vill ha rimliga bud, dock ej under 2000kr
.
Jag har fått lära mig att när man sätter ut en sak på annons så om jag vill ha ett visst pris för saken, så ska jag sätta ett litet högre pris, så de som vill prutar kan pruta ner till det priset jag tänkte från början.Har en transport ute på annons till en riktigt bra peng, jag vill bara bli av med den. Vad händer? Folk prutar som bestatta... "Vad är ditt sista pris?" TOPPENPRISET i annonsen för-h-vete!
JO, jag vet ju det, men priset är hur bra som helst, finns inga skäl till att pruta.Jag har fått lära mig att när man sätter ut en sak på annons så om jag vill ha ett visst pris för saken, så ska jag sätta ett litet högre pris, så de som vill prutar kan pruta ner till det priset jag tänkte från början.
T ex, en sak som säljaren vill ha 30 000 kr för, lägger ut den på annons för säg 40 000 kr, intresserad köpare ser saken och vill ha den, prutar och köparen spelar med, köparen prutar ner till 30 000 kr, köparen går med och såld.
Jag får uppfattningen idag att många sätter det pris de vill ha redan från början, utan prutmån, då blir det klart jobbigare när de som vill pruta tar kontakt. Folk vill oftast pruta för att se om det går att få det lite billigare.
Fast så tänker nog inte folk.JO, jag vet ju det, men priset är hur bra som helst, finns inga skäl till att pruta.