Annonsera mera Del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det bara jag som tycker att det ser ut som att de använder en vanlig martingal som fast martingal i filmen?

Jag hittade den nu, tack för tipset :p

Märklig som sagt.. kul också att de nämner i annonsen att det klagats på första bilden? Kan man redigera annonser eller har de seriöst lagt upp en ny för det? isåfall tycker man ju det vore bättre att ta bort bilden istället..

Något jag tänkte på när jag såg den där (otroligt dåliga) "annonsfilmen" var att varför har de klippt svansen så kort?? går ju bara till hasorna.

Jag hittade den nu, tack för tipset :p

Märklig som sagt.. kul också att de nämner i annonsen att det klagats på första bilden? Kan man redigera annonser eller har de seriöst lagt upp en ny för det? isåfall tycker man ju det vore bättre att ta bort bilden istället..

Något jag tänkte på när jag såg den där (otroligt dåliga) "annonsfilmen" var att varför har de klippt svansen så kort?? går ju bara till hasorna.
Jag tyckte filmen vara rar :) Även om den inte hade med annonsen att göra :p

Det går att redigera annonsen.

Håller med, ta bort den bilden, ta bort videon och ta bort en massa onödigt dravel i texten. Herregud, så mycket irrelevant. Undrar om de får några seriösa svar alls?

Formuleringen i denna...

"Hon är frisk utan fång eller annan skit.
Går alltid på kraftigt bete.

Reagerar inte på någon slags trafik.
Är snäll mot andra och gillar barn.

Kan säljas med full utrustning men det blir dyrt..

Priset avser hästen utan utrustning."

Är det inte bättre att skriva vad det kostar med annan utrustning? Och vad för utrustning det rör sig om.. :idea:

Det är med sorg i hjärtat jag måste göra mig av med mitt första verk "Chat bleu". Anledningen till detta är att jag inte har en vägg nog värdig detta verk.

"Chat bleu" är målad med känslig hand i Majorna, men min våning i Vasastan är inte värdig katten.

Jag hoppas att den får återvända till någon känslig konstnärssjäl i Majorna eller kanske Gårda.

Målad i akryl.
Jag vill ha rimliga bud, dock ej under 2000kr

.
1436535188.jpg

Skäckföl säljes men det enda vita på det fölet är bläsen...Med den härstamningen skulle det kunna bli skäck men såvitt jag vet krävs lite vitt på bålen.

Det är med sorg i hjärtat jag måste göra mig av med mitt första verk "Chat bleu". Anledningen till detta är att jag inte har en vägg nog värdig detta verk.

"Chat bleu" är målad med känslig hand i Majorna, men min våning i Vasastan är inte värdig katten.

Jag hoppas att den får återvända till någon känslig konstnärssjäl i Majorna eller kanske Gårda.

Målad i akryl.
Jag vill ha rimliga bud, dock ej under 2000kr

.
1436535188.jpg
Wow, just ja konst. Kanske skulle ta upp målandet igen och sälja konst? :rofl:

Har en transport ute på annons till en riktigt bra peng, jag vill bara bli av med den. Vad händer? Folk prutar som bestatta... "Vad är ditt sista pris?" TOPPENPRISET i annonsen för-h-vete!

Har en transport ute på annons till en riktigt bra peng, jag vill bara bli av med den. Vad händer? Folk prutar som bestatta... "Vad är ditt sista pris?" TOPPENPRISET i annonsen för-h-vete!
Jag har fått lära mig att när man sätter ut en sak på annons så om jag vill ha ett visst pris för saken, så ska jag sätta ett litet högre pris, så de som vill prutar kan pruta ner till det priset jag tänkte från början.

T ex, en sak som säljaren vill ha 30 000 kr för, lägger ut den på annons för säg 40 000 kr, intresserad köpare ser saken och vill ha den, prutar och köparen spelar med, köparen prutar ner till 30 000 kr, köparen går med och såld.

Jag får uppfattningen idag att många sätter det pris de vill ha redan från början, utan prutmån, då blir det klart jobbigare när de som vill pruta tar kontakt. Folk vill oftast pruta för att se om det går att få det lite billigare.

Jag har fått lära mig att när man sätter ut en sak på annons så om jag vill ha ett visst pris för saken, så ska jag sätta ett litet högre pris, så de som vill prutar kan pruta ner till det priset jag tänkte från början.

T ex, en sak som säljaren vill ha 30 000 kr för, lägger ut den på annons för säg 40 000 kr, intresserad köpare ser saken och vill ha den, prutar och köparen spelar med, köparen prutar ner till 30 000 kr, köparen går med och såld.

Jag får uppfattningen idag att många sätter det pris de vill ha redan från början, utan prutmån, då blir det klart jobbigare när de som vill pruta tar kontakt. Folk vill oftast pruta för att se om det går att få det lite billigare.
JO, jag vet ju det, men priset är hur bra som helst, finns inga skäl till att pruta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 472
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 419
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 179
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka