Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är gissningsvis nöjda med hans utveckling.Ok, men varför försöker de i år igen? Har dock hört att det är lättare att bli gdk som 4-åring, men varför vet jag inte
Går man in och kollar resultatet ifjor så hade han 88766 = 35 ext (måste ha 38 exteriört för att kunna bli gdk som 3 åring) och sedan 6/6 i hoppningen (måste ha minst 8,5 alltså 8/9 för att bli gdk som treåring) därefter bröt han iom att det inte fanns en chans för honom att bli gdk iom att det är hopphingst han är. Tidigare fick man inga poäng alls om man bröt så det var många som valde det när kritiken inte blivit så bra för att det inte skulle finnas gamla poäng att plocka fram, detta ändrades alltså ifjor så därför finns poängen på de delmoment de genomfört.
Nej det har jag då inte gjort!
Jag gillar Calido väldigt mycket, en av de få C-hingstarna jag gillar men jag kommer inte använda honom på mina xxor. Jag har tittat på flera söner som jag gillar men någon Golden Cross tror jag ej att det är.
Möjligtvis kan blodet gå på halvblods stoet.
Håller med om att Bleckert hade en mycket dålig rygg men tror inte man ska skylla Colman för det-han ser absolut inte ut så och jag har sett en hel del avkommor som alla är av mycket bra typ och ffa alla hoppar mkt bra
Rascalino själv fanns tidigare tillgänglig via Flyinge på FAI men jag tror knappt han fick ett enda sto då...
Visserligen var han fortfarande riktigt ung och har idag bekräftat sin förärvning, vilket måhända kan locka lite fler stoägare till hans blod.
Jag funderade mycket på honom när han fanns här tidigare men tycker mig inte ha något sto som passar sådär riktigt bra..
Verkligen roligt med Odermus och att köpet är klart.O är en otrolig förärvare,dock förädlar han inte på samma sätt som pappa och avkommorna får i regel ett skarpare temperament.Typmässigt är O mkt Calido-(dubbel begåvad dessutom),vilket Cagancho inte är-han är mer typad av sitt möderne än sitt fäderne.
Tyvärr är inte denna exteriöra svaghet helt ovanlig hos Carthago hästarna-skulle själv aldrig använda söner med detta blod utan vetskap om deras förrävning.
Det beror antagligen på att han är född brun.
Det måste ha blivit något fel, på blupsidan står ju till och med att han är född fux