Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en hannoveranare e Rotspon.
Det är en hannoveraner. Ägd av Celle-stuteriet. Född 2001, svart, e. Rotspon – Velten Third – World Cup III. Han vann 70-dagarsprovet totalt på Adelheidsdorf med väldigt höga dressyr-index. Han hade också höga poäng på hoppningen.
Har deltagit i Bundeschampionat som unghäst med bra resultat.
Rascalino själv fanns tidigare tillgänglig via Flyinge på FAI men jag tror knappt han fick ett enda sto då...
Visserligen var han fortfarande riktigt ung och har idag bekräftat sin förärvning, vilket måhända kan locka lite fler stoägare till hans blod.
Jag funderade mycket på honom när han fanns här tidigare men tycker mig inte ha något sto som passar sådär riktigt bra..
Bleckert Boy var ju e. Colman-Rocco, han vann väl dessutom bruks och ändå finns bara 23 listade hästar e. honom på blup!!
Vet inte om Colman är för okänd för oss i sverige ??
Kollade lite snabbt på Quin som också är välstammad och med ett mkt bra mödrene (dessutom är ju Quick Star mkt mer välkänd här än Colman)och vann bruks och som bara har 17 reg. avk. på blup, vad tror ni de beror på att folk inte använder bruksvinnarna? Om att det "klingar av" när dom börjar tävla o synas mer man man skulle tro att det skulle ge en hel del ston bara det att dom vinner bruks!
(Jag vet att Corlensky är ett undantag som toppade, men iaf)
Bleckert Boy var ju e. Colman-Rocco, han vann väl dessutom bruks och ändå finns bara 23 listade hästar e. honom på blup!!
Kollade lite snabbt på Quin som också är välstammad och med ett mkt bra mödrene (dessutom är ju Quick Star mkt mer välkänd här än Colman)och vann bruks och som bara har 17 reg. avk. på blup, vad tror ni de beror på att folk inte använder bruksvinnarna? Om att det "klingar av" när dom börjar tävla o synas mer man man skulle tro att det skulle ge en hel del ston bara det att dom vinner bruks!