ANMÄLDA till bruks -09

Sv: ANMÄLDA till bruks -09

nu börjar de dyka upp bilder på de 4-åriga hingstarna. Tyvärr ser de flesta lite tråkiga ut... Flower Song har "det" tycker jag, men är dålig uppställd likaså ett par andra hingstar så svårt å se riktigt ändå.

jag gillade exteriören på Aberdeen (e.Heartbreaker) !;), sen såg Damino fortfarande fin ut:)

*kl*
Skit oxå, två hingstar som jag var jättenyfiken på av personliga skäl är strukna. :mad: F*n, jag hade verkligen velat se hur Armstrong e Oramé ser ut då jag betäckte med honom för fem år sedan men det inte tog sig, likaså ville jag se Bel Air e Ragazzo då jag har ett sto efter honom.

Cirkus, du kan inte fixa ett foto på Armstrong och skicka mig? :angel:

OK, tack. Men skulle gärna vilja se en nyare film, vill se hur han utvecklats.. Jag skulle själv gärna ta honom till mitt sto men de är syskon så det blir väl lite väl nära ;)

Liknande trådar

Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 952
Senast: athena
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
30 602
Senast: Vingra
·
Avel I nästa vecka börjar det, här är listan från ASVH över vilka hingstar som ska visas fram, vi kan väl fylla i vilka som rekommenderas...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
27 615
Senast: SeagirlM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka