Ang svårt att få barn

M

MPP423

Jag har upplevt att när jag har ägglossning så har jag väldigt ont i äggstockarna, är det så att jag kan ha en cysta eller något där.
För ibland när jag och sambon har sex så gör det ont spec i äggstockarna.
 
Sv: Ang svårt att få barn

Det är jättevanligt när man har ägglossning!:idea:

Men boka tid för ett UL för att vara på den säkra sidan.
 
Sv: Ang svårt att få barn

Jag har haft liknande. Gör även ett graviditetstest. Första tiden kan även det göra ont i nedre regionen när kroppen ställer om sig.
Men ta kontakt med gyn och din ordinarieläkare så att de får kolla upp det på dig.
Men annars vet jag att det är oerhört vanligt att man har ont i nedre regionen vid ägglossning eller strax innan mensen ska komma. Humöret kan också förändras.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 272
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 630
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 798
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp