Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer om du också skiter i att hämta ut det?Så less. Varför ska dom kunna låta bli att hämta ut och sen få tillbaka alla pengar? En annan har liksom 2 mil tur och retur för att posta, lägger ner tid på att packa och skicka och så får man inte kvar ett öre. Visa bifogad fil 137051
Jag måste fråga. Vad är en tankväska? OkunnigTankväskan jag la ut på Tradera för 50 kr gick för 272 kr
Fick en ful vas såld för 25 kr också.
Jadu ingen aningVad händer om du också skiter i att hämta ut det?
Värt ett försök kanske?Jadu ingen aning
Ja, jag tycker det med! Eller att vi som säljer blir kompenserade med det där "köpskyddet"..Värt ett försök kanske?
Tycker att man som köpare borde få betala en summa i böter när man inte hämtat ut paketet
Eller åtminstone atomatisk dåligt omdöme och att säljaren får behålla pengarna.Värt ett försök kanske?
Tycker att man som köpare borde få betala en summa i böter när man inte hämtat ut paketet
Ja, jag tycker det med! Eller att vi som säljer blir kompenserade med det där "köpskyddet"..
Absolut dåligt omdöme! Det får man ju om man hoppar av ett köp innan det är skickat så varför får man inte det när man inte hämtat ut paketet? Det tycker jag är betydligt värre än att hoppa av direkt. Och ja, köparskyddet borde gälla säljaren också!Eller åtminstone atomatisk dåligt omdöme och att säljaren får behålla pengarna.
När jag fått tillbaka paket innan har jag inte kunnat lämna omdöme alls! Bara blockera köpare.Absolut dåligt omdöme! Det får man ju om man hoppar av ett köp innan det är skickat så varför får man inte det när man inte hämtat ut paketet? Det tycker jag är betydligt värre än att hoppa av direkt. Och ja, köparskyddet borde gälla säljaren också!
Skitdåligt!När jag fått tillbaka paket innan har jag inte kunnat lämna omdöme alls! Bara blockera köpare.
En väska som man fäster på tanken på en motorcykelJag måste fråga. Vad är en tankväska? Okunnig
Aha, okej då lärde jag mig nått!En väska som man fäster på tanken på en motorcykel
En tandborste? Vad uddaHar ett hundtäcke som verkar svårsålt. Trots att det är i kanonfint skick och under halva priset om man köper det på nätet. Lite surt
Fått sålt ett dörrhandtag, en tandborste oöppnad jag hade hemma.
Idag var de här och hämtade skräpet från PD dialysen. så fick lite mer plats.
Imorgon blir det en tur till tippen med 3 sopsäckar från stallet och lite annat smått och gott