Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så less. Varför ska dom kunna låta bli att hämta ut och sen få tillbaka alla pengar? En annan har liksom 2 mil tur och retur för att posta, lägger ner tid på att packa och skicka och så får man inte kvar ett öre.
IMG_20240117_091711.jpg
 
Fick sålt en av mina "dyrare" grejer på Vinted nu. Det har prutats och prutats av många men jag har inte kännt att jag vill sälja den för mindre än jag la ut den. Så den har fått stanna kvar länge och samla favoritmarkeringar. Men nu så! För mitt pris och inget prutande. :banana:
 
Ja, jag tycker det med! Eller att vi som säljer blir kompenserade med det där "köpskyddet"..

Eller åtminstone atomatisk dåligt omdöme och att säljaren får behålla pengarna.
Absolut dåligt omdöme! Det får man ju om man hoppar av ett köp innan det är skickat så varför får man inte det när man inte hämtat ut paketet? Det tycker jag är betydligt värre än att hoppa av direkt. Och ja, köparskyddet borde gälla säljaren också!
 
Absolut dåligt omdöme! Det får man ju om man hoppar av ett köp innan det är skickat så varför får man inte det när man inte hämtat ut paketet? Det tycker jag är betydligt värre än att hoppa av direkt. Och ja, köparskyddet borde gälla säljaren också!
När jag fått tillbaka paket innan har jag inte kunnat lämna omdöme alls! Bara blockera köpare.
 
Har ett hundtäcke som verkar svårsålt. Trots att det är i kanonfint skick och under halva priset om man köper det på nätet. Lite surt

Fått sålt ett dörrhandtag, en tandborste oöppnad jag hade hemma.

Idag var de här och hämtade skräpet från PD dialysen. så fick lite mer plats.

Imorgon blir det en tur till tippen med 3 sopsäckar från stallet och lite annat smått och gott
 
Har ett hundtäcke som verkar svårsålt. Trots att det är i kanonfint skick och under halva priset om man köper det på nätet. Lite surt

Fått sålt ett dörrhandtag, en tandborste oöppnad jag hade hemma.

Idag var de här och hämtade skräpet från PD dialysen. så fick lite mer plats.

Imorgon blir det en tur till tippen med 3 sopsäckar från stallet och lite annat smått och gott
En tandborste? Vad udda 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 556
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp