Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En elektrisk så inte så.udda. köpte en ny och fick en extra påköpetEn tandborste? Vad udda
Så less. Varför ska dom kunna låta bli att hämta ut och sen få tillbaka alla pengar? En annan har liksom 2 mil tur och retur för att posta, lägger ner tid på att packa och skicka och så får man inte kvar ett öre. Visa bifogad fil 137051
Jag har sålt en del på VintedBöcker...
Vad gör man med de? Värt att sälja? På vilken sajt? Eller ska man skänka bort de? Tar secondhand emot böcker längre eller har de ett överflöd.
Vänta till efter 25/1. Årets fattigaste vecka är här.Går segt att sälja just nu. Funderar på om det är värt att prisdumpa eller mer värt att ta bort och lägga upp annonserna igen (i hopp om att de ska synas högre upp i nåt flöde.)
Åh, det tänkte jag inte på! Tack då har jag is i magen.Vänta till efter 25/1. Årets fattigaste vecka är här.
Det beror kanske på vilka böcker det gäller. Jag skulle nog mer gå till lokala Röda korset om det gäller en generic deckare i pocketform, men betala boken + frakt om det är en fackbok av intresse.Böcker...
Vad gör man med de? Värt att sälja? På vilken sajt? Eller ska man skänka bort de? Tar secondhand emot böcker längre eller har de ett överflöd.