Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja heja!Rensade ut två kassar med kläder, gardiner mm som går direkt till secondhand. Tog typ en kvart eller så. Det är minst fem gånger så mycket grejer kvar.. Har ett helt lass som ska till återvinning och secondhand nu.
Bra jobbatRensade ut två kassar med kläder, gardiner mm som går direkt till secondhand. Tog typ en kvart eller så. Det är minst fem gånger så mycket grejer kvar.. Har ett helt lass som ska till återvinning och secondhand nu.
Uppdatering: fick igår mail från Vinted som meddelade att paketet anses försvunnet och att kunden får tillbaka sina pengar. Jag får också mina pengar från Vinted, vilket skulle ses som en ”vänlig gest” från Vinted.Jag har kommit av mig lite, fortfarande inget besked från Vinted om vad som händer med det ”försvunna” paketet. (Det som kunden rapporterat som försvunnet, men som enligt spårning hos Postnord är levererat till vederbörande…)
Skönt ändå, och hoppas kunden inte satt/sätter detta i system..Uppdatering: fick igår mail från Vinted som meddelade att paketet anses försvunnet och att kunden får tillbaka sina pengar. Jag får också mina pengar från Vinted, vilket skulle ses som en ”vänlig gest” från Vinted.
Men ja. Jag får mina pengar och kunden får tillbaka sina.
När mamma flyttade ihop med sin man så var det smörknivarna som helt plötsligt förökade sig utan kontrollBlev en kasse gardiner till. Fattar inte varför vi har så mycket gardiner! Tycker aldrig jag köper nya, men det är klart det blev en del när vi flyttade ihop.
Här också. Kjolen är det första jag har sålt på jag vet inte när. Jag borde ta bort och lägga in flera av annonserna på nytt, men jag pallar inte just nuHär är det stiltje. En del som favorit markerat på Vinted, men bara småsummor så ingen idé att erbjuda ett lägre pris för att få igenom en affär.
Jag kollade Kappahl igår, de har fortfarandeFörresten, nån som vet om man fortfarande får en rabattcheck his tex Lindex om man lämnar in en kasse kläder till återvinning?
Förresten, nån som vet om man fortfarande får en rabattcheck his tex Lindex om man lämnar in en kasse kläder till återvinning?