Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Lyan Fick uppfattning va konto som vill nog dela med mer av sig själv än annat, var bara så. Eftersom anmält och blockerat denne så kan inte vissa meddelandet tyvärr.
 
Alltså jag hittade en påse med några bustiers och liknande från en svunnen tid, har nog gett upp hoppet om sådan matchvikt någonsin igen. Men, vad gör man med dem? Känns konstigt att skänka bort men onödigt att slänga 🙈
 
Funderar på en skänkes-kartong för sånt jag inte vill sälja.

Har börjat gå igenom mina kläder också. Klänningar i storlek XS som var lite tighta innan jag blev gravid känns onödigt att spara på så ska testa om det går att sälja.

Har 300:- på Vinted-kontot så skulle nått mitt januari-mål på 500:- om jag inte köpt lite grejer också 😅
 
Testade Vinted lite men fick en köpförfrågan från en i annat land och varan skulle skickas med kurir :confused: Hur funkar det?
Har annars funderat på sellpy då jag har massa barnkläder att sälja men inte tid att fota, annonsera och skicka allt själv.. Men blir ju inte mycket pengar av det då 😅
 
Testade Vinted lite men fick en köpförfrågan från en i annat land och varan skulle skickas med kurir :confused: Hur funkar det?
Har annars funderat på sellpy då jag har massa barnkläder att sälja men inte tid att fota, annonsera och skicka allt själv.. Men blir ju inte mycket pengar av det då 😅
Det måste väl vara scam. Finns inget sånt frakt alternativ på Vinted. Blocka, rapportera och ignorera.
 
Bägge (!!) mina externa hårddiskar är borta. Jag skyller på min man som ibland "städar" utan att tänka/komma ihåg vart han lägger saker så nu har jag börjat rensa förrådet.
Ja jag hoppade över några logiska steg men ändå nu kör vi!
 
Rensar lite lagom här hemma.. idag massa udda strumpor och gamla trosor. Men framförallt tog jag tag i min tygpåse med tygpåsar! 9 att kasta, en att försöka ge bort, tre ska tillbaka till jobbet och 13 får stanna 😅 då har jag inte tagit tag i alla flergångspåsar från diverse mataffärer...
 
Rensar lite lagom här hemma.. idag massa udda strumpor och gamla trosor. Men framförallt tog jag tag i min tygpåse med tygpåsar! 9 att kasta, en att försöka ge bort, tre ska tillbaka till jobbet och 13 får stanna 😅 då har jag inte tagit tag i alla flergångspåsar från diverse mataffärer...
Jag tänkte också rensa bland mina tygpåsar, men sen insåg jag att jag kunde använda dem som emballage först 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 556
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp