Samma för mig. Aldrig fått så många favoriter och så få försäljningarStår helt still med försäljning för min del. Det ramlar in favoritmarkeringar men inga köp. Tröttsamt.
Skulle behöva åka till återbruket med skräp ifrån stallet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma för mig. Aldrig fått så många favoriter och så få försäljningarStår helt still med försäljning för min del. Det ramlar in favoritmarkeringar men inga köp. Tröttsamt.
Det ligger ju begagnade frysar både på fb och blocket hela tiden.Han hade en förklaring, men jag minns den inte. Han jobbade med kylinstallationer kommer jag ihåg, så han borde veta vad han pratade om. Kanske bara var gamla grejer man inte fick handla med (freon antar jag).
Åh,har massa scrapbooking saker.. som inte använts på flera år. Kanske 5-10? Inte ens gjort julkort på länge.. kanske bara borde försöka bli av med dem? Men det tar helt klart emot.Lagt ut massa pysselgrejer på annons också, ska bara behålla sånt jag faktiskt använder (och inte det som legat i en låda i några år...). Fått sålt en del prylar som nu ligger nedpackade och inväntar att lämnas över till posten imorgon
Det är just sånna grejer jag säljer iväg nu. Gjorde ett ryck för ett tag sen, så nu åkte det kvarvarande ut på nyttÅh,har massa scrapbooking saker.. som inte använts på flera år. Kanske 5-10? Inte ens gjort julkort på länge.. kanske bara borde försöka bli av med dem? Men det tar helt klart emot.
Krya på dig!Jag har gjort illa mig och är lite immobil så har satt garderoben på vinted i semesterläge.
Hoppas kunna komma igång lite igen om någon vecka
Och efter loppisen kör man grejerna till second handFortsätter rensa här hemma, förhoppningsvis kan jag övertala mor min att stå på en loppis om ett par månader. Orkar inte riktigt hålla igång att sälja på Vinted eller Tradera. Får se om det blir något framöver, men just nu rensar jag bara saker i olika loppislådor.
Ja, tänker köra den stora loppisen och sen någon gårdsloppis här hemma innan jag ger upp heltOch efter loppisen kör man grejerna till second hand
Inte ta med hem igen ska iaf vara min strategi..