Fick lite smycken sålda.
Nu börjar motivationen vakna
Nästa delmål är 1200.
Nu börjar motivationen vakna
Nästa delmål är 1200.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att jag vill räkna alla mina Har en hel hylla bara för skor som är finaSkor... En akilleshäl
Hade mina i ett vitrinskåp förrJag tror inte att jag vill räkna alla mina Har en hel hylla bara för skor som är fina
Jag har den genen också. Men jag har kollat på några avsnitt av ”Den svenska konsten att döstäda” på SVT-Play, metoden i sig är väl inget superrevolutionerande men en sak som de använder som jag tänker införa är en ”minneslåda”. De brukar använda en låda lite större än en skokartong, jag tänker att den fysiska begränsningen gör att man måste välja bland sina favoritminnessaker och kan inte behålla allt, men lådan gör att man ändå är trygg med att man kan spara på några saker med gott samvete o inte slänga allt.Men hittade så mycket gammalt sentimentalt jox jag inte riktigt vet om jag ska behålla eller hiva. Gillar inte riktigt den här "spara- genen" jag har.
Nu är jag nog lite för trött, men jag skrattade högt åt tanken på hur många skärp du måste samlat på dig genom årenJag har fyllt hästtransporten med skärp som ska åka till tippen så fort jag får tid och energi.
Men vad faaan, och jag som sitter framför en dator till och med. Kan inte ens skylla på mobilens auto-correct.Nu är jag nog lite för trött, men jag skrattade högt åt tanken på hur många skärp du måste samlat på dig genom åren
(Förstår givetvis att det bör vara skräp)
Jag brukar bara ta en vanlig påse och lämna in. Har den ligger i ett skåp och kastar ner vartefter.Jag har handlat på Apotea och beställt en påse för läkemedel som ska lämnas in. Av någon anledning samlas gammal medicin bara lite var stans hemma och det är ju både stökigt och tråkigt.
Ja det är så jag börjar, men sen kommer den aldrig med till apoteket...Jag brukar bara ta en vanlig påse och lämna in. Har den ligger i ett skåp och kastar ner vartefter.
När den är onykter hamnar den i bilen för att tas med vid lämpligt tillfälle. Som allt annat.Ja det är så jag börjar, men sen kommer den aldrig med till apoteket...
Är det några speciella "fina" böcker och har du sålt förr?Fått ut några böcker på annons och laddar för att samla ihop grejer till loppisinlämning till förmån för ett katthem på torsdag.
Är det några speciella "fina" böcker och har du sålt förr?
Jag har fått för mig att böcker knappt har något andrahandsvärde. Jag har två flyttkartonger hemma fyllda med böcker, en med svenska och en med engelska, mest skräck och deckare som jag tänkte bli av med. Mest pocket och ett par hardcovers. Osäker på om jag skulle kunna försöka få en liten slant eller om det bara är att lägga ut som bortskänkes.