Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte sålt själv än men har funderat på att gå igenom och se vad jag har hemma som inte används.Gardiner.. har en massa gardiner som jag sparat sedan vårt förra hus men som inte passar in i nuvarande.
Har någon av er provat att sälja gardiner, går det?
Försökt sälja på loppis men det var stendött. Förstår inte heller varför men så var detGardiner.. har en massa gardiner som jag sparat sedan vårt förra hus men som inte passar in i nuvarande.
Har någon av er provat att sälja gardiner, går det?
Haha tagetFörsökt sälja på loppis men det var stendött. Förstår inte heller varför men så var det
Kanske i något annat forum? Testa och återkom
inte slänga hela saker! Skänk istället till någon loppis eller second hand! Själv köper jag hellre billiga begagnade saker än nya, finns ingen mening med att köpa allt nytt när det finns saker som fungerar utmärkt begagnat till billigare pris.Jag sålde en inomhusbruk till kanin. Var skitnöjd över att bli av med den för en peng, men insåg när jag rengjorde den att den var spräckt i en kant så jag gav bort den. Tjejen som skulle ha den skulle ha kycklingar i den och funktionen är ju ändå okej. Inga pengar in, men mer plats i garaget.
Jag har inga kaniner kvar numer så idag ska jag försöka demontera lite uteburar och kanske starta en stor brasa. Ska riva det gamla utedasset som står på min mark också men ingen använt på 50 år. Men vad gör man med alla kanintillbehör såsom vattenflaskor mm? Slänger? Det finns ju inget direkt värde i det?
Jag är lite likadan men försöker ge bort om jag gjort ett säljförsök utan att lyckas, blir på något sätt enklare dåvad dum man är egentligen på det sättet. Borde bara lägga ut som bortskänkes så blir jag ju av med dem.