Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast frakt har det väl varit även tidigare, men det beror väl på vad det varit för vara/vikt? Jag som köpt en del pussel tycker att 27 kr för 3 pussel är billigt, då det hade kostat 149 kr med postnord.
 
Fast frakt har det väl varit även tidigare, men det beror väl på vad det varit för vara/vikt? Jag som köpt en del pussel tycker att 27 kr för 3 pussel är billigt, då det hade kostat 149 kr med postnord.
Nej det har väl varit gratis frakt inom Sverige upp till en viss storlek.
På stora saker ärvdes ju billigt, men känns som att det kommer bli svårare att sälja enskilda billiga plagg liksom.
 
Nej det har väl varit gratis frakt inom Sverige upp till en viss storlek.
På stora saker ärvdes ju billigt, men känns som att det kommer bli svårare att sälja enskilda billiga plagg liksom.
Okej, jag tycker jag fått betala frakt ibland även på mindre saker inom Sverige 😅
 
Två grejer ivägskickade och min fina lilla Rörstrands-mjölkkanna har tillkommit 😃

Annars är det ganska lugnt på säljfronten, har inte lagt ut något nytt heller.

Iofs, när jag tänker efter plockade jag ut 500 kr från Vinted igår, uppe i 4800kr nu, snart halvvägs :bump:
 
Nu har jag lagt ut min frysbox på marketplace. Jag har inte längre användning för den med bara en hund kvar
Vi sålde en gammal frysbox när vi flyttade in i huset för tre år sen. Han som köpte sa att man egentligen inte får sälja såna saker. Om det är sant vet jag inte, men han verkade säker på sin sak.
 
Vi sålde en gammal frysbox när vi flyttade in i huset för tre år sen. Han som köpte sa att man egentligen inte får sälja såna saker. Om det är sant vet jag inte, men han verkade säker på sin sak.
Det låter jättekonstigt. Jag googlade snabbt och fick upp flera sidor att sälja både kylar och frysboxar. Så jag skulle gissa att det gäller riktigt gamla frysboxar i sådana fall. Jag köpte min för lite drygt två år sedan och den säljs fortfarande så den är ju väldigt ny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 556
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp