Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även om du godkänt dem så kan du ändra pris om du går in på annonsen
Hittade att det gick att göra. Det var ju bra, så höjde upp priset lite.
Ja det tycker jag. Jag har skrivit typ att "denna är aldrig använd eller bra skick och nypris är X kr. Jag ser att ni redan säljer likadana såna här etc "
Då ska jag kolla på det under morgondagen och se om det kan finnas något för överklagan.
 
..Och dottern blev superfin i julklänningen hon valde som skickades från Polen. Hon studsar runt och är så glad :love1:
Den var lite speciell och jag tror inte vi hade hittat en liknande i hemmabutikerna.
Helt klart en av de roligare grejerna med Vinted/utomlandsshopping!

Jag köpte en vinterjacka att ha nu när jag är gravid, med 40:- innestående så blev det riktigt billigt :)

Så. Tillbaka till rensandet 😅
 
Va dåligt att det är sån skillnad i prissättningen.
Men Hejja dig att du ökade priset och sålde för det!!
Visst är!? Nu får jag behålla 70kr. Nästan vad det satta ursprungspriset var.
Tänker att dom själv tjänar ju in mer pengar också om det säljs för en högre summa. Men antar att det kostar mer än vad dom tjänar i tid för en person att gå in och finjustera på alla varor.🤔
 
Jag har sålt massor på Tradera under åren och håller på att lägga upp en ny omgång, men nu när jag läser tråden undrar jag om jag borde byta till Vinted. 🤔 Ni som använt båda, vad är skillnaderna? Är Vinted smidigare?
 
Jag har sålt massor på Tradera under åren och håller på att lägga upp en ny omgång, men nu när jag läser tråden undrar jag om jag borde byta till Vinted. 🤔 Ni som använt båda, vad är skillnaderna? Är Vinted smidigare?
Upplever att Vinted är smidigare men priserna mycket låga.
Smidigt betal och fraktsystem.
Fördel att inte behöva betala provision.
Behöver inte vänta på att auktionen går ut
 
Jag har sålt en ponny. Skickade med tränset och från början ville de inte ha sadeln utan skulle köpa en egen. Men efter lite snack sålde jag sadeln till dem för 5000:-. Den är värd mer egentligen, men skönt att jag slipper annonsera den. Och så skönt att slippa hänga upp den i sadelkammaren igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 102
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 667
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 552
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp