Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt upp ett nyckelskåp och häng dem i, älskar snygga nyckelskåp Och snygga gamla nycklar! Du har en hel del där ju!Alltså jag skojar inte, jag har till och med "ärvt" en påse nycklar plus att jag har några själv, mest typ "cykelnyckel" varianten, eller möjligen hänglås. Men i min bil, i armstödet mellan sätena ligger en husnyckel som sitter på en Nyckelring med enhörning. Har ingen som helst aning om var den går, och bilen har jag ägt i 10 år
Bild på den ärvda påsen:
Visa bifogad fil 131608
Då kan du få dom för att sätta upp i ett snyggt nyckelskåp jag har inte ens ett nyckelskåp till mina egna nycklarSätt upp ett nyckelskåp och häng dem i, älskar snygga nyckelskåp Och snygga gamla nycklar! Du har en hel del där ju!
Haha, inte jag heller Jag har inte ens många nycklar längre och nu senast köpte jag ett kodlås att ha på jobbet så inte ens nyckel till det :ODå kan du få dom för att sätta upp i ett snyggt nyckelskåp jag har inte ens ett nyckelskåp till mina egna nycklar
Och jag har fått sålt tre ringar och tre hårspännen som alla nog har ca 15år av inget användande bakom sig. 25kr inJag har sålt en ring som var en storlek för liten för mig. Smycken (åtminstone de utan affektionsvärde) ska användas, och den här passar typ ett par veckor om året (max..). Nu får den förhoppningsvis gnistra lite i solen ibland!
Har också en påse veterinärmat jag borde lägga ut. Ändå ca 1,3 kg kvar så känns inte kul att slängaNu har jag lagt ut hundarnas mat på facebook. Det är ju svindyr veterinärmat så det känns väldigt dumt att slänga och eftersom det är veterinärmat så har nog inte många hundstall användning för den plus att jag behöver pengarna. La ut dem så pass billigt så det lönar sig att köpa även om de ska skickas. Det är Purina HA och Royal canin urinary s/o small dog om ni vet någon som behöver
Mina har 5,8kg och 11kg kvarHar också en påse veterinärmat jag borde lägga ut. Ändå ca 1,3 kg kvar så känns inte kul att slänga