Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till och med mer imponerande än mammas smörknivssamling hon råkade få ihop innan hon rensadeAlltså jag skojar inte, jag har till och med "ärvt" en påse nycklar plus att jag har några själv, mest typ "cykelnyckel" varianten, eller möjligen hänglås. Men i min bil, i armstödet mellan sätena ligger en husnyckel som sitter på en Nyckelring med enhörning. Har ingen som helst aning om var den går, och bilen har jag ägt i 10 år
Bild på den ärvda påsen:
Visa bifogad fil 131608
Såg ändå ut som några fina nycklar där i påsen, hade kunnat bli fina dekorationer till jul ...nä jag har inte alls snöat in på diy Christmas decor videos på youtubeAlltså jag skojar inte, jag har till och med "ärvt" en påse nycklar plus att jag har några själv, mest typ "cykelnyckel" varianten, eller möjligen hänglås. Men i min bil, i armstödet mellan sätena ligger en husnyckel som sitter på en Nyckelring med enhörning. Har ingen som helst aning om var den går, och bilen har jag ägt i 10 år
Bild på den ärvda påsen:
Visa bifogad fil 131608
Betala porto och dom är dinaSåg ändå ut som några fina nycklar där i påsen, hade kunnat bli fina dekorationer till jul ...nä jag har inte alls snöat in på diy Christmas decor videos på youtube
Haha, tror porto till Norge blir lite mkt kanske, men dom var fina kanske nån i närheten vill ha dom till nått projekt ^^Betala porto och dom är dina
Jag tror att man behöver en del tur också och lägga in precis när någon som vill ha kollar. Jag ser allt från 15-150kr för i princip samma saker. Nackdelen med det är att, iallafall jag, då börjar leta efter samma sak fast billigare. Jag har också rätt mycket som ligger för högt, men det är för att om jag inte får det priset så behåller jag det istället, eller nya saker som jag inte vill förlora alltför mycket pengar på. Fast jag funderar på att dumpa priserna ändå på en del bara för att bli av med det, men då kommer jag att lägga in en ny annons med lägre pris för jag tror att det ger större chans att få sålt för då blir, åter igen jag, rädd att någon annan ska hinna köpa det föreSka nog testa och sänka prisen lite på Vinted och se om något blir sålt då. Känner mig otålig på att inget händer.
Kanske har lagt in för högt pris från början. Svårt det där tycker jag.
Sen verkar det som att det bara är 2 veckor kvar nu tills min Sellpypåse ska sorteras. Känns som att det varit tvättmaskinstider där...
Jag la ju upp en del Tradera-annonser och visst såldes en del, men majoriteten förblir icke-sålt. Hur länge orkar man hålla på innan man ger upp och slänger? Eller byter ni ställe att annonsera på? Har tex ett par rosa Nike-skor som är i jättefint skick eftersom de är en aningen stora för mig och jag känner att det är sååå synd att slänga dem, men jag kanske borde åka med dem till second hand istället. Samma sak med en Zara-klänning jag tycker är lite för dyr för att ge bort eller slänga....men jag kanske tänker snålt? Om ingen vill ha den är den ju inget värd..eller?
Finns så mycket annonser så inte konstigt att det försvinner i mängden. Det som gör det så klurigt med priser när det kan skilja så mycket på samma vara.Jag tror att man behöver en del tur också och lägga in precis när någon som vill ha kollar. Jag ser allt från 15-150kr för i princip samma saker. Nackdelen med det är att, iallafall jag, då börjar leta efter samma sak fast billigare. Jag har också rätt mycket som ligger för högt, men det är för att om jag inte får det priset så behåller jag det istället, eller nya saker som jag inte vill förlora alltför mycket pengar på. Fast jag funderar på att dumpa priserna ändå på en del bara för att bli av med det, men då kommer jag att lägga in en ny annons med lägre pris för jag tror att det ger större chans att få sålt för då blir, åter igen jag, rädd att någon annan ska hinna köpa det före