Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iallafall jag köper skor jag gillar oavsett årstid. Fast så har jag 42 i storlek också så många gånger är det svårt att hitta skor. På Facebook finns grupper för att sälja högklackade skor och jag har sålt högklackat via Vinted ocksåJag har fyra par oanvända mycket högklackade sandaletter, är det fel årstid att lägga ut dem?
Bara testa. Har inte upplevt Vinted speciellt säsongsbunden.Jag har fyra par oanvända mycket högklackade sandaletter, är det fel årstid att lägga ut dem?
Vilken storlek?Jag har fyra par oanvända mycket högklackade sandaletter, är det fel årstid att lägga ut dem?
Vilken storlek?
Alldeles för små som tur väl är
Du får leka askungen styvsyskon.Alldeles för små som tur väl är
Jag har aldrig sålt via Vinted, men däremot via Tradera, Facebook etc. Jag har haft en rulle målarskyddspapp (dvs golvskydd) som jag har använt för att packa tillsammans med packtejp. Dvs jag har slått in saken som om det var en present, men istället för presentpapper använt den mycket tåligare skyddpappen och rejäl packtejp. Nu har rullen tagit slut, och senast jag sålde något lade jag ner det i en papperspåse jag hittade i ett skåp, och sedan tejpade ordentligt. Även plastpåsar etc kan funka, eller om man har någon kartong liggande som inte åkt till återvinningen än.Jag har aldrig sålt grejer via nätet men funderar nu på vinted iom det ni skrivit. Men jag funderar på hur ni gör rent praktiskt. Vad packar ni saker i för att skicka? Har ni en massa förpackningar hemma? Och framförallt kostar ju frakten olika beroende på storlek. Förklara gärna för en okunnig
Jag kan förklara hur jag packar! Jag sparar en massa vadderade kuvert som jag får grejer i. Perfekt att återanvända! Annars fungerar plastpåsar suveränt. Nu är plastpåsar så pass dyra, att soppåsar på rulle nog är mer ekonomiskt. Men försöker främst återanvändas det jag redan har.Jag har aldrig sålt grejer via nätet men funderar nu på vinted iom det ni skrivit. Men jag funderar på hur ni gör rent praktiskt. Vad packar ni saker i för att skicka? Har ni en massa förpackningar hemma? Och framförallt kostar ju frakten olika beroende på storlek. Förklara gärna för en okunnig
Tack för ett bra tipsJag har aldrig sålt via Vinted, men däremot via Tradera, Facebook etc. Jag har haft en rulle målarskyddspapp (dvs golvskydd) som jag har använt för att packa tillsammans med packtejp. Dvs jag har slått in saken som om det var en present, men istället för presentpapper använt den mycket tåligare skyddpappen och rejäl packtejp. Nu har rullen tagit slut, och senast jag sålde något lade jag ner det i en papperspåse jag hittade i ett skåp, och sedan tejpade ordentligt. Även plastpåsar etc kan funka, eller om man har någon kartong liggande som inte åkt till återvinningen än.
Tack för svarJag kan förklara hur jag packar! Jag sparar en massa vadderade kuvert som jag får grejer i. Perfekt att återanvända! Annars fungerar plastpåsar suveränt. Nu är plastpåsar så pass dyra, att soppåsar på rulle nog är mer ekonomiskt. Men försöker främst återanvändas det jag redan har.
Sparar kartonger, bubbelplast mm från apotea m fl, man vet ju aldrig när man kan få ett säljryck och behöva demJag har aldrig sålt grejer via nätet men funderar nu på vinted iom det ni skrivit. Men jag funderar på hur ni gör rent praktiskt. Vad packar ni saker i för att skicka? Har ni en massa förpackningar hemma? Och framförallt kostar ju frakten olika beroende på storlek. Förklara gärna för en okunnig
Tjusiga...
Gå? Menar du att jag använder mina felTjusiga...
Såna där skor jag aldrig förstått hur man kan gå med...