Jag hade testatTyp är det värt "krånglet" med att packa ?
Tycker det är så svårt med porslin, vill inte att det går sönder pga undermålig packning.
Det är några djupa tallrikar och någon sås-bytta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade testatTyp är det värt "krånglet" med att packa ?
Tycker det är så svårt med porslin, vill inte att det går sönder pga undermålig packning.
Det är några djupa tallrikar och någon sås-bytta
Jag har lådvis med hundgrejer jag måste få tummen ur att lägga utLagt ut lite hundsaker till försäljning efter mammas hund. Hoppas det ger napp
Jag vill ju inte sälja det utan köpaHar ni Rosenthal -porslin i gömmorna, sälj dem på Vinted, de går åt som smör och skickas till Polen.
Fått 700 kr för 5 enheter.
Jag har hållit på med min dator och alla foton i typ två år jag startade om helt och hållet från början för jag hade många bilder på både fyra och fem och sex ställen.Jag satt i flera timmar igår och kastade "saker".
Alltså, jag har rensat i datorn. Gamla nerladdningar, foton, dokument, mail med mera. Du milde så mycket skräp det fanns......från 2014 och framåt. Har nog aldrig rensat mer än något/några dokument, foton etc åt gången.
Det här har jag tänkt länge, men nu fick jag ett meddelande om att "storage is almost full"....
Det är inte riktigt färdigrensat än, blev rätt trött.
Ska ta en omgång till och ge mig på fotona där jag tror att det gömmer sig rätt mycket dubletter under olika titlar.
Sedan blir nästa uppgift att kolla vad jag vill ha i molnet och att föra över en del till en extern, nyss inköpt, hårddisk.
Så även om "sakerna" inte är bokstavliga saker så känner jag mig väldigt nöjd med mig själv. Speciellt som jag inte är
särskilt duktig på datorn - och inte intresserad heller.
Det ska gå. Inställningar - e-postmeddelanden. Men jag har inte provat självVinted, går det att minska ner på antalet mail från dem?
Det känns som att man får hur många mail som helst per såld grej. Inboxen blir helt belamrad.
Hittade du lådan ?Jag har fått sålt ett par skor och jag VET att jag har lådan kvar för skorna skulle skickas tillbaka om jag inte fick dem sålda (för små ) men jag kan inte hitta den! Och det är ingen liten låda heller så jag kan inte ha pregat in den på något trångt ställe att ch glömt bort den för hela min lägenhet är trång. Så här försvinner det grejer av sig själv
Den låg MITT PÅ GOLVET Men jag trodde att det var en annan skolåda för den såg alldeles för liten ut för skorna som ska ligga i den. Den andra lådan, som jag trodde var den stora, låg inuti. Så nu är det mysteriet löstHittade du lådan ?
Någon kanske var snäll och tog med den ut till kartongåtervinningen ?
Du får välja frakt när du lägger ut annonsen. Appen räknar ut den själv och för mig har deras val fungerat, ibland har har klickat i en nivå upp.Fråga om Vinted, lägger man ut kostnaden för frakten separat eller bakar man inte det i priset?