Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att någon lägger något som favorit brukar i de flesta fallen betyda att de inte köper tycker jag Jag är själv likadan. Jag lägger allt intressant som favorit för att hitta tillbaka och vänta på att priset sänks tillräckligt mycket för att jag ska vilja köpa och det som inte sänks glömmer jag bortSpenderade gårdagen med att fota kläder till Vinted. Tog lite funderande innan jag kom fram till hur jag skulle få till så bra ljus som möjligt. Är så dunkelt inne, speciellt denna årstid.
Annonserna ligger iallafall uppe. Svårt att veta vad jag ska ta för pris tycker jag som aldrig sålt något förut. Men bättre att jag blir av med det för lägre pris. Då är det mer än jag skulle få om jag bara lämnar iväg det.
2 har blivit tillagda som favoriter under kväll/natten iallfall. Återstår att se om något blir sålt sen.
Attans då. Men kanske lika bra det. Kändes nervöst med att skicka till Polen tror jag det var.Att någon lägger något som favorit brukar i de flesta fallen betyda att de inte köper tycker jag Jag är själv likadan. Jag lägger allt intressant som favorit för att hitta tillbaka och vänta på att priset sänks tillräckligt mycket för att jag ska vilja köpa och det som inte sänks glömmer jag bort
-
Jag la ut två par skor igår och det ena paret var det en som frågade om bundle på en gång, men sedan ändå inte köpte Jag har tid på mig att skicka tillbaka dem, men det är krångligare än Vinted
Skicka till polen genom Vinted är jättelätt Klicka hem fraktsedeln till mailen (ett klick bara) och låt posten scanna och skriva ut och så är det klart! Ännu har inget jag har skickat eller köpt till och från Polen försvunnitAttans då. Men kanske lika bra det. Kändes nervöst med att skicka till Polen tror jag det var.
Har förvisso gjort samma sak. Lagt till i favoriter men inte köpt (än) heller. Ger bara falskt hopp till andra säljare.
Förvisso har jag fått erbjudande om sänkt pris på ena varan så kanske slår till. Men jag ska ju bli av med saker, helst inte köpa mer.
Låter ju smidigare och smidigare det här med Vinted. Få köpare verkar vara det svåraste.Skicka till polen genom Vinted är jättelätt Klicka hem fraktsedeln till mailen (ett klick bara) och låt posten scanna och skriva ut och så är det klart! Ännu har inget jag har skickat eller köpt till och från Polen försvunnit
Jag måste sätta köpstopp på mig själv nu men har iallafall fortfar blivit av med mycket mer än jag köpt!
Sa hon som haft den i 40 år!Avkomman vill ha alltihop. Jag anklagar hen för att ha ärvt faderskapets släktgener. I den familjen säljs inget minsann. Det ställs "på lada"
Kan det absolut vara, säger jag som har en tradera-bevakning på liknande (Maria mandelblom). Eller ja, beror på vad du menar med värde kanske?Porslin från Rosenthal , Maria vit. Är det något värde i dessa?
Har några olika delar
Typ är det värt "krånglet" med att packa ?Kan det absolut vara, säger jag som har en tradera-bevakning på liknande (Maria mandelblom). Eller ja, beror på vad du menar med värde kanske?
Det kan ju faktiskt hända att någon in din närhet ser annonsen och vill köpa. Annars kan du ju skriva "Skickas ej" i annonsen och se om du får några köpare.Typ är det värt "krånglet" med att packa ?
Tycker det är så svårt med porslin, vill inte att det går sönder pga undermålig packning.
Det är några djupa tallrikar och någon sås-bytta
Ja så kan jag göra.Det kan ju faktiskt hända att någon in din närhet ser annonsen och vill köpa. Annars kan du ju skriva "Skickas ej" i annonsen och se om du får några köpare.